Appis tråden

Sv: Appis tråden

eodbull.JPG

Eyes of David och MEL Bulls Eye

bite.jpg

MEL Paha Sapa som vi tyvärr fick avliva som föl för nästan tio år sedan.

busihagen.jpg

Våra ston med föl busar i hagen 2001.

dockan2.jpg

Color me Doc

Ville bara säga att vi i Appaloosa Föreningen vill gärna se mer bilder på era Appaloosor och har nu en fototävling på våran hemsida
www.aphcse.org
så kanske vi kan göra en egen Appaloosa kalender så bara skicka in era härliga bilder :love:

Ni har de snyggaste appisarna som finns! Jag bara älskar era hästar! :)

Hej hej, får en halvt appaloosa va med här? ;) min lilla kille är hälften vbl och hälften appis, han får vita prickar lite var stans, fläckig runt ögonen har han blivit. Ska bli spännande nu när jag kämpar med att få bort vinterpälsen för att se hur mycket vitt han fått.

http://therealmccoy.zoomin.se/P1006825

bilden är tagen igår när jag för första gången provade lindor på han, inte ett blink eller jättekliv gjorde han, han brydde sig inte och det gillas, hoppas han är likadan när vi ska ha på sadel första gången och träns :bow:

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 359
Senast: QueenLilith
·
Fritid Har några nya projekt jag funderar på nu och tänker att vi kanske kan ha en tråd för smarta lösningar, budgetvarianter, och allehanda...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 365
Senast: keramin
·
Äldre Tråd nummer ettusensjuhundrahundrasjuttiotre på temat, jag inser det. Men jag behöver lite inspiration! Jag ska nämligen på bröllop i...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
19 260
Senast: Ceta
·
Relationer Har skrivit om detta inlägg flera gånger, och ångrat mig, då jag tycker att jag är så himla töntig, men jag behöver er hjälp och är det...
Svar
3
· Visningar
12 350
Senast: Tassetass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Retrievertråden