Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Woop woop! Men kommer du ha den bh-löst eller med nån form av specialbh under?Så! Då var det gjort. Spännande!
Woop woop! Men kommer du ha den bh-löst eller med nån form av specialbh under?
Då får vi ha visning sen. Eller nåt. Min skulle komma senast på måndag!Åh HURRA @Koltrast!
Min skulle ta 3-5 arbetsdagar men Nelly brukar vara rätt snabba för mig så kanske imorgon eller på torsdag?![]()
![]()
Alltså, den är ju inte tokful (tokskrynklig däremot). Men jag känner mig mest bara tjock.
Tja, bröllopet är på lördag... Får ha min backup i värsta fall.
Men vad trist! Hoppas den kommer snart då. Zara har ju fina klänningar.Passar aldrig min kroppshydda, men superfina på andra.
![]()
Om du kan tänka dig långklänning så måste jag tipsa!!
Köpte 2 klänningar av denna modell på Monsoon i Femmanhuset, kostade 299 eller 349 styck.
Superfina, faller snyggt och uppklädd men ändå enkel. Och inte aslång!! Jag som är 164 skulle tom kunnat fixa att den var 5 cm längre. Den är onesize men passar mig (du vet ju hur jag ser ut ) och sitter bekvämt och snyggt.
Fanns i svart och lavendelblå som jag tog, men också i mintgrön, korall och någon mer starkrosa tror jag. De hade även andra modeller på långklänningar som såg fina ut![]()
![]()
Alltså, den är ju inte tokful (tokskrynklig däremot). Men jag känner mig mest bara tjock.
Tja, bröllopet är på lördag... Får ha min backup i värsta fall.
Men vad trist! Hoppas den kommer snart då. Zara har ju fina klänningar.Passar aldrig min kroppshydda, men superfina på andra.
![]()
Om du kan tänka dig långklänning så måste jag tipsa!!
Köpte 2 klänningar av denna modell på Monsoon i Femmanhuset, kostade 299 eller 349 styck.
Superfina, faller snyggt och uppklädd men ändå enkel. Och inte aslång!! Jag som är 164 skulle tom kunnat fixa att den var 5 cm längre. Den är onesize men passar mig (du vet ju hur jag ser ut ) och sitter bekvämt och snyggt.
Fanns i svart och lavendelblå som jag tog, men också i mintgrön, korall och någon mer starkrosa tror jag. De hade även andra modeller på långklänningar som såg fina ut![]()
Den där var superfin! Tror verkligen att den skulle passa @Lillelorden!