Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Woop woop! Men kommer du ha den bh-löst eller med nån form av specialbh under?Så! Då var det gjort. Spännande!
Woop woop! Men kommer du ha den bh-löst eller med nån form av specialbh under?
Då får vi ha visning sen. Eller nåt. Min skulle komma senast på måndag!Åh HURRA @Koltrast!
Min skulle ta 3-5 arbetsdagar men Nelly brukar vara rätt snabba för mig så kanske imorgon eller på torsdag?
Alltså, den är ju inte tokful (tokskrynklig däremot). Men jag känner mig mest bara tjock.
Tja, bröllopet är på lördag... Får ha min backup i värsta fall.
Men vad trist! Hoppas den kommer snart då. Zara har ju fina klänningar. Passar aldrig min kroppshydda, men superfina på andra.
Om du kan tänka dig långklänning så måste jag tipsa!!
Köpte 2 klänningar av denna modell på Monsoon i Femmanhuset, kostade 299 eller 349 styck.
Superfina, faller snyggt och uppklädd men ändå enkel. Och inte aslång!! Jag som är 164 skulle tom kunnat fixa att den var 5 cm längre. Den är onesize men passar mig (du vet ju hur jag ser ut ) och sitter bekvämt och snyggt.
Fanns i svart och lavendelblå som jag tog, men också i mintgrön, korall och någon mer starkrosa tror jag. De hade även andra modeller på långklänningar som såg fina ut
Alltså, den är ju inte tokful (tokskrynklig däremot). Men jag känner mig mest bara tjock.
Tja, bröllopet är på lördag... Får ha min backup i värsta fall.
Men vad trist! Hoppas den kommer snart då. Zara har ju fina klänningar. Passar aldrig min kroppshydda, men superfina på andra.
Om du kan tänka dig långklänning så måste jag tipsa!!
Köpte 2 klänningar av denna modell på Monsoon i Femmanhuset, kostade 299 eller 349 styck.
Superfina, faller snyggt och uppklädd men ändå enkel. Och inte aslång!! Jag som är 164 skulle tom kunnat fixa att den var 5 cm längre. Den är onesize men passar mig (du vet ju hur jag ser ut ) och sitter bekvämt och snyggt.
Fanns i svart och lavendelblå som jag tog, men också i mintgrön, korall och någon mer starkrosa tror jag. De hade även andra modeller på långklänningar som såg fina ut
Den där var superfin! Tror verkligen att den skulle passa @Lillelorden!