Lillelorden
Trådstartare
Är lite inne på att beställa den här klänningen. Provade den på Nellys outlet i Borås men den fanns bara i en storlek för stor. Superfin annars och känns väldigt lagom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, den var ju jättesnygg!Är lite inne på att beställa den här klänningen. Provade den på Nellys outlet i Borås men den fanns bara i en storlek för stor. Superfin annars och känns väldigt lagom.
Är lite inne på att beställa den här klänningen. Provade den på Nellys outlet i Borås men den fanns bara i en storlek för stor. Superfin annars och känns väldigt lagom.
Jag har för övrigt också klänningsbekymmer. Bröllop i slutet av sommaren och jag har envisats med att det är luuuugnt, men nu är det helt plötsligt bara typ två veckor kvar(inser jag när jag räknar efter, trodde det var minst en månad...).
Mycket drygt! Får göra som i Full Patte och komma i hudfärgade kläder aka Birthdaysuit.Det är så drygt det där med att ha kläder på sig, visst?
Har du nån tanke om va'ru ska ha?
Tror nog du kan dölja ett bh-band därunder Har du en nude-bh så är det nog enklast@Ceta @Koltrast
Tack! Jag tänker också att man kan klä upp den lite till bröllopet och sen klä ner den lite och ha till annat. Älskar färgen, den är superfin i verkligheten. Kul att jag hittar en klänning som typ inte möter ett enda av kriterierna jag ställde upp från början .
Men visst borde jag väl komma undan med ett bh-band under det tunna axelbandet? Eller stoppa ner ena axelbandet i bh-n helt enkelt?
Ehrm, @Lillelorden, får jag snylta tråd av dig?
Tjöööp den!Är lite inne på att beställa den här klänningen. Provade den på Nellys outlet i Borås men den fanns bara i en storlek för stor. Superfin annars och känns väldigt lagom.
@Koltrast
Åh, men du kanske skulle kunna gilla någon av dessa som jag gillade men inte kan ha för att de är för långa/för rosa för att vara snygga på mig.
http://www.asos.com/ASOS/ASOS-50S-Midi-Dress-With-Cut-Out-Detail/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3809677
Och fan asos hemsida laggar för mig så jag kan inte hitta den andra just nu
Men visst borde jag väl komma undan med ett bh-band under det tunna axelbandet? Eller stoppa ner ena axelbandet i bh-n helt enkelt?
Och jag säger absolut nej till axelbandslös bh om det inte är absolut nödvändigt. Under en sån klänning tycker jag att det är hundra gånger snyggare med en bh med tunna band i diskret färg än en axelbandslös jävel som du ska gå och dra i hela kvällen.Under en sån klänning hade jag kört på axelbandslös bh.
Och jag har sett tjejer på varenda fest jag någonsin varit på som går och drar och drar och drar.Har flera axelbandslösa, nästan uteslutande såna används under sommaren under linnen och klänningar och jag behöver då aldrig dra i dem. De sitter fint på plats oavsett vad jag gör.