R
Raderad medlem 6459
Den med prickarna var ju sanslöst söt.Skickar forever21 till Sverige då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den med prickarna var ju sanslöst söt.Skickar forever21 till Sverige då?
Jag tror denna skulle vara snygg på dig. Men allt klär ju en skönhet
http://www.tradera.com/item/301743/211031384/mintgron-sommarklanning-brollop-fest-party-fri-frakt
Men var hittar jag dem? Hittar bara hennes brudklänningar när jag googlar.@Lillelorden, jag tycker du ska spana in Elsa Billgrens klänningar. Tror den typen skulle passa dig!
Kolla Emmydesign! Visserligen lite högre prisklass men de har rea nu med en bunt klänningar som går för ett par hundra styck. Gillar de jag köpt mycket. Välsydda och fina material.
Den med prickarna var ju sanslöst söt.
Skickar forever21 till Sverige då?
Blev alldeles kär i den här klänningen, men till mitt stora förtret är den slutsåld i min storlek.
Köp en storlek större och hoppas den är lite liten i modellen!
Jag förstår hur du tänker, men det blir inte riktigt så på mig ändå. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det, men om jag har kjol så hamnar den nästan in under brösten. Det blir verkligen inte snyggt; har jag nåt oversize upptill till kjol så ser jag stor ut, har jag nåt tight så blir det vulgärt.@Lillelorden 4 och 5 är från Nelly. 4:an skulle va superfin på dig!
Och en kjol ska väl sitta i midjan? Precis som de flesta klänningar går in i midjan, där man är som smalast.
Den första klänningen du visade som du gillar, den svarta. Den är ju mer eller mindre en kjol och en tshirt som sitter ihop
Inspiration! Ja, jag är helt sålde på den längden på kjolar!
Tack!Beyond Retro bland annat!
Hade kunnat köpa med en fin klänning åt dig om bara storlekarna hade varit normala här i London, men alla kläder behöver verkligen provas för det är sjuuukt skumma storlekar.
Tråd nummer ettusensjuhundrahundrasjuttiotre på temat, jag inser det. Men jag behöver lite inspiration! Jag ska nämligen på bröllop i augusti! Äntligen, har väntar på just detta bröllop länge.
Hursomhelst. Bröllopet är väldigt litet och enkelt, borgerlig vigsel utan stor vit klänning och ingen dresscode direkt. Jag vill såklart ändå känna mig lite fin och tänkte försöka hitta en klänning. Har således stött på problem.
A) Jag är USA-semester-tjock! (Okej, jag är lat-tjock också).
B) Allt jag tittar på är så jäkla tråkigt och följer samma mönster/ser likadant ut.
Jag ser ut såhär just nu. Smalast under midjan och rätt fläskig i övrigt. Har superkorta ben. Breda axlar och stora bröst, så axelbandslöst går inte tyvärr. Måste ha BH. Vill egentligen helst inte ha bara överarmar. Inte heller för kort kjol, är inte bekväm i det.
Så jag vill jättegärna ha lite nya idéer och inspiration vad jag skulle kunna tänkas bära! Hit me!
Jag tror att det här är KLÄNNINGEN för dig!
http://www.zalando.se/hiebaum-dirndl-rosa-hb921c001-j11.html
Den är väldigt stilren och skulle ni vilja gå på Liseberg någon gång kan du använda den även där, då kommer du smälta in fint bland kaninerna!
Det bästa är att den sorterar under "vardagsklänningar".
Skickar forever21 till Sverige då?
Sånt vet väl inte jag?!