Westernstall i Sthlm?

Sv: Westernstall i Sthlm?

Om du kommer på E18 mot västerås.
så tar du av vid Bro/ Sigtuna avfarten.
Kör sedan rakt fram tills du kommer till andra avfarten höger mot håbo tibble. sedan är det nästa avfart höger.

Sök på frötuna i Bro på eniro så ser du
:)

Hej
nu blev jag också nyfiken?
Var kommer detta westernstall att finnas?
Kommer det att vara helinackordering?

MMpersson

Long Valley Ranch ligger inte långt ifrån Sthlm.

www.longvalley.se
skitfint där, köpte min första hingst därifrån..
tyvärr slutade det såhär på strömsholms innan han hann komma hem till mej
8183796.jpg

hoppsan råkade bli lite trådkap (A)

tror även att AAJ hyr ut någon plats..

Hej
nu blev jag också nyfiken?
Var kommer detta westernstall att finnas?
Kommer det att vara helinackordering?

MMpersson

Det blir i närheten av Brottby. Helinackordeing har jag nog inte ens tänkt så långt än. Men det finns i "grannstallet" oxå Western..

mvh Eva

där! men där står ju min vän liv, med sin harmonie! coolt, världen är liten ibland.,...

Hade köpt honom och var och provade ut sadel och så på måndag eftermiddag, for och sov hos moster för att sedan på tisdagmorgon börja den 100mil långa resan upp till piteå. Under natten blir jag väckt av ett telefonsamtal att han väntar på strömsholms och att det har hännt en olycka.
ett sto hade tagit sig lös i stallet och ställt sig och brunstat utanför hans box, hur han har tagit sig ut är en gåta då boxdörren var stängd, antingen skadade han sig när han tog sig ut eller så har stoet sparkat honom. benet var krossat från armbågen och till knät. Provade att rehabelitera honom men efter en vecka gick det inte att hålla honom smärtfri trost enormt höga doser smärtstillande och lugnande så jag valde att han fick somna in.. Min första egna häst!

/ jeanette

Senast ändrad av en moderator:

joo riktigt tråkigt!
då han var en sån häst som jag bara föll pladask för, skulle inte ha en paint (ville ha quarter), skulle inte ha en hingst och han var alldeles för dyr.. men storebror gick in med pengar och jaa är man kär så är man, åsså hände detta.. menmen thats life!

Vi gör....fast vi har dressyr också...

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
816
Senast: Red_Chili
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 617
Senast: Nepenthe
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 947
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Radannons Hej! Någon som har bra koll på vad som finns för stallplatser nära Klippan, Åstorp, Munka-Ljungby, Ängelholm, Hyllinge? Jag flyttar...
Svar
0
· Visningar
1 621
Senast: Rikke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Vad läser du just nu?
  • Årets matbluff

Hund, Katt, Andra Djur