Är detta en riktig häst!

Sv: Är detta en riktig häst!

Nej och det är det som har hänt hos Belgian Blue-med skillnaden att dom medvetet har avlat på det!

Altså ursäkta men de va nått av de värsta jag sett! Rumpan ner till golvet och värsta pinnhalsen?? Stackars polle! :crazy::crazy::crazy: Va ska de vara bra för att avla på sådana här missformade hästar??

Peka gärna ut var den extra muskeln sitter....

http://www.aqha.com/association/who/thehorse.html#c

Om jag avlar en hunterquarter med 1/8 quarterblod och 7/8 fullblods-blod....följer den muskeln med då? Eller tillkommer den när jag reggar om appendixen till quarter efter att ha tävlat den tillräckligt?

Inte vet jag om det är så, det var ju därför jag frågade! :crazy: Förlåt mig så väldigt mycket... :(

Liknande trådar

Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
819
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
915
Senast: Tuvstarr
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
479
Senast: cassiopeja
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Retrievertråden