Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker att man så sällan ser ponnyer på westerntävlingar, kanske någon gång i någon trailklass - jag undrar varför??
Ber om ursäkt. Det var med glimten i ögat och lite självironi.Inte att tracka ner ditt inlägg.Men jag såg bilden som jag la in framför mig när jag läste ditt inlägg. enl Wras har Pazen höjden för att få vara med i kosseklasser vilket hon troligtvis aldrig kommer att vara med i. Men jag ville kolla hur hon reagera med kossor innan ungarna är med och vallar mm så det var inte illa menat om du tog vid dig.(När Pazen börja få in hint om vad det handla om och att korna skulle flytta sig för henne blev hon jättetuff örona bakåt och börja jobba lite, kändes faktiskt ganska häftigt)Och nej man ser inte så många andra raser förutom de amrikanska på elitnivå.En anledning till det är väl att man börjar med den hästen man har när man börjar Westernridning och ju mer man lär sig och intresset växer så sneglar man mer och mer på Quarter,Painthästar och vilken(a) grenar man vill utveckla sig i./
Men visst var det väl en kille som red i Helsingborg?
På en liten ponny som hette Madicken om jag inte minns fel, superduktig var den men livsfarligt likaså. Hornen i ögonhöjd
All cred till ryttaren och ponnyn dock, mkt duktiga och publikfavoriter givetvis!