Lägg in Snygga länkar till Videos!

Sv: Lägg in Snygga länkar till Videos!

Hittade ett gammalt klipp på mig och Kenzo. Det hinner hända mycket på tio år... :eek:
Men trots en hel del brister i ridningen så tycker jag fortfarande att det är ett kul klipp. Man ska ju faktiskt kunna bjuda på sig själv också :D :D

Lek med liten bro-del

Åh va fint jobbat...
sånt här blir jag glad när jag ser!

Åh vad fint det såg ut! :love:

Kenzo se för go ut! "oj morsan nu ramlade en fot ner här ja, vad gör vi nu?":D

Nu blev jag sugen att dra fram bron i snöslasket och börja träna:D

Jätte fint:bow::bow:

:bow:
Japp, det är ju så det ska se ut:angel: Imponerande.
Mina drömmars häst är en som både kan vara lugn i alla situationer och faktiskt prestera lite kosse-jobb också!
Kul att se, att det finns så duktiga hästmänniskor här hemma (Sverige).:)

Nej Nej absolut inte Jag sj rider inte så satsar vekligen på långa tyglar och lunga gångarter, men Kul att se...... el se vad man inte vill göra sj med sin häst

Haha! Han är för mysig Leo! :love:
det syns tydligt att han vet att han inte borde men att det bara inte går att hålla sig! :D

Åh bus :love: Ser ut som ganska "snällt" glädjebus? ;)

Jo, Leo kan betydligt värre;)Detta bus var verkligen bara lite skoj från hans sida.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 547
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 809
Senast: Lavinia
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 493
Senast: Bee
·
L
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 512
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka