Hur ser era show kläder ut? Bilder

Sv: Hur ser era show kläder ut? Bilder

Hmmm... Ingen som har något gammalt att sälja? ;)

Annars blir det vanlig vit skorta och jeans för min del... Kanske inte behöver vara så flashig på de första D-tävlingarna som jag tänkte prova på... direkt. :)
Pm :a storleken:)

Senast ändrad av en moderator:

Måste säga du har otroligt snygg outfit för att vara egentillverkat :bow:

Åh, tack så mycket! :) Jag är inte särskilt kunnig på området (inte mer än vad jag har lärt mig på syslöjden), och dessutom hade jag bråttom och fick sy den dagen innan tävlingen :D

Åh, tack så mycket! :) Jag är inte särskilt kunnig på området (inte mer än vad jag har lärt mig på syslöjden), och dessutom hade jag bråttom och fick sy den dagen innan tävlingen :D
jag måste också få beröma dig, inte illa:love:

girl_tea: Slinkyn med grönt och blått är den från Special selection?

Blev fel knapp:
Thornbird:
Dina kläder är bara så supersnygga:love:

Kan du sy på beställning:angel:?

Jag kan inte se den bilden. :mad:

Jag slänger in den igen ;)

19304452.jpg

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 266
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och...
2
Svar
22
· Visningar
1 308
Senast: Lyan
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
357

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka