Din favorit pad!

Sv: Din favorit pad!

SAVVY: Jag e intresserad tyckte den såg bra ut,speciellt att den e formad hela vägen inte bara för manken utan hela konturen... Vill helst ha naturmaterial dessa me "gummi" under tycker jag inte verkar bekväma...

Varit in o kollat 5 star pad hoppas ngn börjar ta in dom:love: inte fasligt dyr heller för en som verkar va en väldigt bra pad om man jämför med andra o vad dom kostar.. Jag SKA ha en o prova.
En återförsäljare har dom på e bay som skickar även till europa..

Senast ändrad:

Jag var där men min syster, och det var hon som red :)
Vi kommer tillbaka, vet inte när dock... troligtvis nästa tillfälle, om det finns platser kvar då :D

Vi ska ha clinic för Brian Kronborg den 1-2:a mars, Pm:a om du vill vara med:idea: (uppe på cross creek)

Varit in o kollat 5 star pad hoppas ngn börjar ta in dom:love: inte fasligt dyr heller för en som verkar va en väldigt bra pad om man jämför med andra o vad dom kostar.. Jag SKA ha en o prova.
En återförsäljare har dom på e bay som skickar även till europa..

Kan du länka (el pm:a) till den på eBay? :)

Favoriterna är nog Prof. choice och Classic Equine, hade en Prof men måste ha haft en färgblind dag då jag köpte den, så den fick vika hädan för en Classic Equine ESP som jag är riktigt nöjd med :)
Däremot tycker jag nog att ovansidan på Prof-paddarna är av lite trevligare kvalitet, mer finvävda eller vad man ska kalla det...

KL

Såg No country for old men i helgen. En av hästarna i filmen hade en så grymt snygg pad! Den var svart/vit-rutig i kanterna, och vit i mitten under sadeln (fattar ni hur jag menar?), såg "fluffig" och fin ut.
Jag blev störtförälskad, en sån SKA jag skaffa! Men var?
Pojkvännen hotar med att aldrig mer se på film med mig om jag inte slutar tjata om den "jävla sadelmattan" :angel: Så jag tänkte om han får träffa den i verkligheten kanske han också blir lite kär (eller så får jag ha hästen för mig själv igen, äntligen :p).
Var ska jag börja leta :D

Den här gillar jag, ligger som en smäck och är lätt att göra ren :love:
24610T.jpg

Vilken är den?

Har en brun 5 Star Wool pad 32x32" 3/4". Demopad (provad på häst) till reducerat pris om du eller någon annan är intresserad. PM:a mig i så fall.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 615
Senast: Nepenthe
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
941
Senast: Unafraid
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 381
Senast: Stergo
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 800
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka