westernutrustning i TURKOST! :D

Sv: westernutrustning i TURKOST! :D

www.pryss.just.nu - nästan högst upp på sidan "Filtar/padar" under "Till hästen".

Där finns helfärgade paddar, bl.a. i turkost. Det är ju också Prof. Choice, så det bör ju vara samma nyans av turkost. Eller, jag är nästan säker på att det är samma nyans.

den där svarta från Prof. Choice är det väl du letar efter? det var den som jag menade fanns här..

www.highridge.se
under Filtar/sadelpaddar - sadelpaddar - längst ner till vänster på sidan 1.
så här står det:
100% wool Navajo blanket top. Heavy-duty core padding protects the horse’s back from pressure caused by extended riding. 100% merino wool lining helps wick away moisture and conforms to the horse’s back to provide maximum comfort. 60-Day money-back guarantee/one-year warranty.

Black/Turquoise

www.whc.se/
på förstasidan, annonsen från Prof.Choice, längst ner till vänster av paddarna på bilden

jaa den är fin, dock den som det står ska vara turkos/svart räknar inte jag som turkos, jag anser att den är ljusblå, skulle nog vara grymmt opassande till turkosa skydd..

Pratar du nu om den på whc? För den jag visade är turkos, och bör vara av samma nyans av turkost...

På ebay finns allt. Jag har köpt turkosa showchaps och väst där skitbilligt. :)

haha okej!
jag hade nog tänkt ha svarta jeans+chaps+skjorta (hatar det då det är såå varmt på sommaren med såå snyggt) sedan turkosa skydd+pad, då jag vill ha det så stilrent som möjligt då jag har en paint!

tycker bara att det ser ut att vara mer mot det ljusblåa hållet på alla bilder jag hittar, självklart vore detta det optimala valet men känns lite häftigt att chansa på en pad för nästan 2000kr åsså är det inte ens samma färg!

Alltså, återigen.. Vilken pad pratar du nu om? Den jag länkade till kostar 1290 kr, inte nästan 2000 alltså. Så jag tror att vi inte pratar samma pad.

Du tänkte köpa/har köpt ett par Prof. Choice-skydd i turkost, eller hur? Paden är ju också från PC och jag är nästan 100% säker på att det är samma färg. Skydden finns ju bl.a. i Crimson Red, och så även padden, alltså borde det vara samma färg. Om jag var du skulle jag skrivit till Kristina, som driver PRYSS, och fråga. Jag tror att hon har allt det som finns på hemsidan hemma, då kan hon ju jämföra.

jahaa! den enfärgade turkosa, jag trodde att du pratade om den som är högst upp, svart/turkos, eller det står att den ska vara turkos men jag ser det mer som ljusblått.

Ja, helfärgade var den jag menade. Kanske var lite otydlig..

Var du ute efter en mönstrad? Jag tycker också att den du först menade var ljusblå, inte turkos.

Liknande trådar

Western Jag fick en prova-på-western-ridning av tralala i julklapp och igår åkte vi en jäkla massa mil åt helt fel håll för vår utflykt...
Svar
7
· Visningar
1 458
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv
  • Skadade hästar och konvalescenter