Sv: Linedance

Håller med er som har dansat Line dance.. det är ju sååå himla kul! specielt om man är ngra stycken.. fast jag gillar mest dom som går lite fortare.... mycket svårare å roligare då!! *ler*

Jippi för line dance... saknar man ju hela vinter halvåret när man inte är på tävlingar å kan dansa.... hoppas vi får igång en fortsättnings kurs på den som jag gick lite halv privat...*ler*

Min mamma håller på med Linedance, hon har dansat i 4 år nu tror jag, är med på uppvisningar lite då och då :) Jag får hjälpa henne att förklara vad uttrycken betyder (lista) och hon dansar :P

Jag håller på o dansar nu ,tar nån liten dans då å då här hemma. Övar in ngn nytt så man e redo till sommarens danser:bump:

hahha ;) Jag började ju dansa... Men när jag inte hann så blev det inte roligt att gå på kursen så jag hoppade av :angel: Men men kommer kanske ändå inte våga dansa till sommaren :D

Liknande trådar

Övr. Hund Börjar bli riktigt j*vla less på min byracka till hund! Snart orkar jag inte nåt mer faktiskt. Vi tar det från början,Har en omplc...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 453
Senast: MulleMonster
·
B
Träning Jag har under många år iaktagit olika sätt att hantera hästar på. Jag har haft turen att träffa många duktiga människor som lärt mig...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 109

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Dressyrsnack nummer 18