Häst byte ?!?

Sv: Häst byte ?!?

Tack :D

ska bli spänande att se vad det är för något ;)
Han har aldrig åkt transport tidigare så hon höll på för fullt att lastträna honom nu :p så hoppas att Bebb går igenom nu, även om det känns tungt då jag älskar henne oxå ...

han gick igenom besiktningen :banana::bump::banana: enda påpekningen va att han hade vargtänder. Så nu ska bara min Bebb gå igenom vilket inte ska vara några problem då hon aldrig varit skadad/halt eller gjort så mycket :D

Här går det fort undan! Vad kul att du bestämt dej!

ja hänger inte med alls själv :D Men då det var ett så pass bra erbjudande och tillfälle så kunde jag inte säga nej. så få se vad som hända :p

Ja din appe var ju verkligen inte billig, såg priset i annosen men ifs så vet jag inte hur mkt ett halvblod kostar nu förtiden.

halvbloden ligger ju högre i värde, men jag anser att bra hem och sådant är viktigare :D förra hästen jag sålde jack jag "back" ca 60-80 000, sålde honom för 40 000 medans en annan sa att dom kunde betala upp till 130 000, men va den hemskaste människan jag träffat. Hemmet är viktigast :)

Har fått kontraktet nu :banana: Bebb måste bara besktas så klart innan transport. Sen fick jag fler bilder på honom :love:
18764030.jpg

18764031.jpg

18764032.jpg

18764034.jpg

18764035.jpg

ja visst är han :love:

Fick precis reda på att han varit hingst fram till december och
där jag ska ha honom finns det bara ston :o så vi får se hur det går. Men ska ha honom själv först så han får känna sig som hemma sen testa släppa ihop dom, senast han gick med en annan häst var när han var bäbis och gick med sin mamma.

Mina appaloosa hingstar går med både, ston valacker och med våra unghingstar. Vi har sparat en ettåring som vi ska visa och Vinnie är världens bästa lekfarbror. Dawson som kastrerades i november lika så.

Vi släppte The Delivery Boy med ett sto förra året, för han var så himla hingstig. Nu har han gått med henne hela vintern och är en helt annan häst än när han kom till Sverige. Då var han skrikig och stressig. Han hade varit i träning fyra år i USA och aldrig gått med andra hästar. Han hade tom slutat att rulla sig när han kom och visste inte hur han åt gräs. Nu är han frisk och sund och lyckligl!

:rofl:

Men det låter ju jättebra :) Fick veta att han ska va ganska så ranglåg, tuggar bara den ena hingsten tittar på honom.
Kom på nu me att såg ju Persistent Solution och han gick ju med deras ston utan att va det minsta besvärlig.

fick mess innan idag och han kommer troligtvis redan i kväll :eek: skulle åka i em så vet inte om han hommer ikväll eller i morgonbitti

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 029
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 006
Relationer Just nu är jag bara ledsen över situationen som uppstått. Jag har jobbat på samma jobb i några år och trivs jättebra, främst då jag...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
17 135
Senast: QueenLilith
·
Gravid - 1år Okej, dom som vet vem jag är får hålla detta för sig själva. Tack på förhand. Jag har, sedan sonen kom för snart 2 år sedan, gått på...
Svar
7
· Visningar
3 441

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

Omröstningar