Sv: Appalosa

Okej, gjort det förut å då var inte allt bestämt :angel: är in på hemsidan fler gånger i veckan och kollar så jag inte missat nått ;) Tänkte mest om ni kom på nått på rak arm !

Nema problema hade jag med inridningen! Han har varit så snäll att jag bara kört på men nu när han är 4 har han börjat visa att han också vill vara med och bestämma!

Många appaloosor får en liten trots ålder runt 4. Det går över!:smirk:

Hej.

Jag lånar den här länken eftersom jag är med i tävlingssektionen för Svenska Appaloosa Föreningen (ApHCse)

Aktiviteter 2008:
8 mars Årsmöte i samband med häst 2008 i Västerås.
30 maj-1 juni, Långritt på Hökensås mellan Jönköping och Tidaholm. Anmälan till Anneli Werelius 0321-70087.
14-15 juni tvådomarshow i Strängnäs.
15 augusti endomarshow i Ulricehamn
16 augusti clinic för domaren i Ulricehamn.

Gemensam resa till Appaloosa EM i Aachen i oktober.

Håll koll på hemsidan.

www.aphcse.org.

Det går också bra att ordna egna tävlingar med vår hjälp.

Ha det fint!

PS. Har du några Appaloosa aktiviteter på G så hör gärna av dig så lägger vi upp det på sidan. Vi vill jobba för er men vi måste få hjälp.

Tobbe
KL

Appaloosa tråd i all ära, har ni många träffar per år? Såg att Elmia är inställt i år :confused: hittar ni på nått annat skoj då istället? :)

Det är inte vi som har ställt in Elmia. Det är de själva.
Det blir tävlingar i Ulricehamn samma helg i stället.
Se ovan!
Okej, gjort det förut å då var inte allt bestämt :angel: är in på hemsidan fler gånger i veckan och kollar så jag inte missat nått ;) Tänkte mest om ni kom på nått på rak arm !

Hej De är många hästar som får de beror inte på rasen de beror på att man börjar begära så mkt mer av dom då och fasen de var ju lite jobbigt tycker dom då. så de är inget att bry sig om.;)

Håller med.

När de börjar känna sig säkra så börjar de protestera. Så är det nog med alla hästar.:bump:

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 818
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 984
Senast: QueenLilith
·
Avel Asså jag behöver hjälp😰 Jag fick hem ett 4 årigt sto för tre månader sedan. Dom som importerade henne från Frankrike fem dagar innan vi...
Svar
16
· Visningar
3 223
Senast: Moa092
·
Hästhantering Hej, jag har en 12-årig irish cob. Har haft honom i ca 9 månader. För ca 3 veckor sedan red jag ut själv (som jag ofta gör). Han var...
Svar
14
· Visningar
2 271
Senast: Kenzo2019
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross