Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Islandshäst Jag har en 23-årig lånehäst, som töltar hela tiden. Han kan trava, men bara på kommando. När jag rider i paddocken, så vill jag gärna...
Svar
4
· Visningar
993
Senast: Korven
·
E
Islandshäst Min häst Höttur tar jättekorta steg i skritten. Han nästan trippar fram. Det är det som drar ner poängen på tävlingar, och jag vill som...
Svar
10
· Visningar
1 115
Senast: _Emmaa_
·
Islandshäst Nu har jag bestämt att Geisli och jag ska börja jobba på riktigt. Han kom till mig i september och sen dess har vi bara lärt känna...
Svar
16
· Visningar
4 630
Senast: Taefill
·
E
  • Låst
Islandshäst Jag ska köpa min första islänning (30 års erfarenhet av halvblod och ponnyer). Letar stoföl född 07-08. Sto pga framtida ev avel. Även...
2
Svar
23
· Visningar
3 018
Senast: Boerperd
·
  • Låst
Islandshäst Då så kära islandshästbukare, vad säger ni om att summera ihop islandshäståret o vad som varit bäst? Det kan vara allt från årets...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 207
Senast: Toppur
·
Islandshäst Fann det smått intressant att SIF nu går in och hjälper till med försäljningen av blodstonas föl. Rubriken under nyheter: 08-12-04...
2
Svar
24
· Visningar
4 739
Senast: Hita
·
T
  • Låst
Islandshäst ... och hjärnan en annan. Jag har hittat en underbart go islandshäst sto på 11 år. Perfekt höjd för mig :) hon är 135cm. Jag är...
Svar
8
· Visningar
1 181
Senast: Touchforlife
·
  • Låst
Islandshäst Jag vet inte, jag är lite rädd, ska jag sälja min nordsvensk och köpa en ung islandshäst? Islandshäst har legat om hjärtat i alla år...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 577
Senast: Tussilago
·
  • Låst
Islandshäst Någon som vet vem hingsten Erpur fra Ásmundarstöðum är, som kanske har en bild eller info ;D
Svar
3
· Visningar
854
Senast: IrpaSnirpa
·
Islandshäst Efter en tids funderande och reflekterande över sakfrågan så har jag nu tagit mig i kragen för att starta denna tråden. Jag har sett...
Svar
15
· Visningar
2 501
Senast: Tussilago
·
  • Låst
Islandshäst Vilka ska tävla eller bara titta? :laugh: Jag ska tävla om jag hittar någon att åka med. Om ni ska tävla, hur ska ni klä ut er...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
10 644
Senast: Prosit
·
Z
Islandshäst Hur gör ni när ni skall longera/markarbetera era islandshäst? Att få fram skritten är kanske inte det svåraste, men hur gör ni för att...
Svar
12
· Visningar
8 704
Senast: Vaniljvisp
·
  • Låst
Islandshäst Bästa och sämsta tävlings platens för islandshästar?
Svar
1
· Visningar
794
Senast: Boj
·
  • Låst
Islandshäst Vilka ska dit? Vilka dag/dagar ska ni? Vad ska ni shoppa? :D Jag funderar på att fara men det verkar som at det bara är 1 nr med...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
12 674
Senast: moli
·
Islandshäst Jag hör jämt att jag ska sadla längre bak, bogebenet är fritt och sadeln ligger i hästens sadelläge, men när jag frågar varför, så säger...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
16 890
Senast: Hita
·
  • Låst
Islandshäst Var finns det gymnasie med inriktning islandshäst? Och hur är dessa, har de funkat bra eller dåligt? :)
2
Svar
22
· Visningar
7 959
Senast: HlínLover
·
Islandshäst Frågor från en okunnig oinsatt... Varför töltar man på islandshästar? Hur kom gångarten till och har den något syfte? Samma om...
Svar
7
· Visningar
4 991
Senast: em76
·
Islandshäst Ni med ridhästar på lösdrift...Hur gör ni när hästen är svettig och det är kallt? Hur kallt ska det vara för att du ska ta på täcke...
Svar
15
· Visningar
1 511
Senast: IrpaSnirpa
·
A
  • Låst
Islandshäst Får man rida på blå leden, i österåker? Någon som vet? :)
Svar
3
· Visningar
1 233
Senast: Boj
·
N
Islandshäst Precis som överksriften lyder! Vilken hingst (i Sverige) tycker ni har den mest tilltalande ökade tölten?
2
Svar
25
· Visningar
4 014
Senast: tjohooo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI