Islandshäst gymnasium

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Islandshäst gymnasium

*kl*

Jag gick August Kobbs med Inrikting Islandshäst och tog studenten där 2006, jag var himla nöjd med skolan, vissa saker var lite sisådär men det hade ju att göra med att skolan var så ny, vi var åskull 2.

De flesta lärare var bra, bra skolhästar & stall (Raudhetta islandshästar) och själva skoldelen ligger centralt och bra.

Jag går på wången nu, ridledarutbildning alltså eftergymnasial. Trivs toppen här uppe, kommer från skåne egentligen, så det är helt fantastiskt med snö!!:)

Trevliga hästar, bra lärare, dock kan de inte så mkt islandshäst folk, men kunnigt ridfolk! Rider blandannat för en hippolog, och har haft två (!) lektioner med Vignir Jonason.

Gymnasieleverna här är väldigt trevliga, kommer sakna dem när jag slutar:(

Jag går på Dille naturbruksgymnasium.

Ettorna rider för lena och Gudni(Berit ibland) tvåorna rider för Berit Edvardsson och Hjalti gudmundsson(!) och treorna rider för Camilla Hed och Hjalti!

Vi har bra lärare som de flesta är insatta i islandshäst "världen".

Jättebra skola :D jag trivs som fisken i vattnet och jag kan tillägga att jag går i tvåan!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
768
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
284
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 287
Senast: Äpplet.
·
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
781
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka