Fors Gård Firmakeppni 22/11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Fors Gård Firmakeppni 22/11

Har du ingen bild på spektaklet?
Du eller Madde får faktiskt ta och lägga ut en nu för oss som inte såg det!! :p

Det blev verkligen urkassa kort inne i ridhuset.... här är i alla fall två av hemsk kvalitet från lätt ungdomsklass...
081122-005.jpg

081122-004.jpg

Och på första bilden uppe på läktaren i blå jacka och vit mössa är jag!

Här är en bild på Brjánn med sin rosett :-)
24877261.jpg

*kl*

Jag kunde inte åka med och fota på tävlingen så jag undrar om någon vet om det finns någon resultatlista någonstans? Vore även kul att se vad alla vann för roliga saker :)

Undrar även om någon har bilder på följande ekipage? :)

Cathrine Gustavsson på Skuggi från Lillebo,
Ola Värnlid på Skuggi från Lillebo,
Maja Hellman på Dreki ??
Emilia ? på Rökkvi ??

Undrar även om någon vet om det finns någon resultatlista någonstans? Vore även kul att se vad alla vann för roliga saker :)

Emilia Kullgren - Rökkvi frá Hólmúm :D

Kommer inte ihåg vart någon av dem hamnade faktiskt.. Men tror det gick bra för allihop!

Emilia Kullgren - Rökkvi frá Hólmúm :D

Kommer inte ihåg vart någon av dem hamnade faktiskt.. Men tror det gick bra för allihop!
Ah, så var det ja :D Mitt minne är ju inte så bra, o många namn att hålla reda på = härdsmälta :D

Jag vet att Cathrine kom trea i nån klass, men inte vilken. Hon skulle egentligen inte ha startat, men tävlingssuget vaknade o så slutade de trea :D Men jag har inte pratat med någon av de andra ännu, o jag är ju nyfiken :D

Var det dig han höll på att meja ner :p Tur att du hann flytta på dig (slänga dig åt sidan...) Den hästen hette Skuggi om jag inte minns helt galet, tror inte att han gick till final.

Undrar även om någon vet om det finns någon resultatlista någonstans? Vore även kul att se vad alla vann för roliga saker :)

Jag tror inte att listorna har kommit upp än. Isf finns dom på www.forsgard.se.
Jag vann en Kaneboväska med schampo, balsam, ett resekit med div. krämer och ansiktsvatten i, en liten "väska" med olika sminkborstar i och en blomma som efter tävling bara såg ut som ett jättestav med dill. Brjánn åt nämligen upp knopparna av vad jag tror var en amaryllis?

Var det dig han höll på att meja ner :p Tur att du hann flytta på dig (slänga dig åt sidan...) Den hästen hette Skuggi om jag inte minns helt galet, tror inte att han gick till final.

Jag stod ju vänd åt andra hållet och såg bara något svart preeeciiis bakom mig :p

Kul att hon på "zebran" vann pris för bästa utklädnad!
Det var faktiskt riktigt kul att se dem.

Hon sponsrades av Arken Zoo, Västerås. Så det är Noak med Arken runt magen. Små djur var i arken också. Och Noak rider på en zebra.

/Malin

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 217
Hästmänniskan Hej! Måste få ventilera mig lite och hoppas på att få lite kloka ord. De senaste åren har varit kaos för mig både jobb och hästar. Har...
Svar
18
· Visningar
2 673
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 072
Senast: inverterad
·
Dressyr Hej! Det börjar närma sig min fösta klass i LB:1 i dressyr men även min första tävling utan med min medryttarhäst. Och nervositeten...
Svar
6
· Visningar
2 851
Senast: Amanda_F
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.