Fors Gård Firmakeppni 22/11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Fors Gård Firmakeppni 22/11

Vad fina filmer!!!! Jag är så stolt över min lilla prins :love:

Kram/ Jeanette

Tack så mycket!! Jag blir superglad över att få höra det!

Kram/ Jeanette

se det gick ju jättebra för er i elitklassen :D

så fin han är, en riktig gummiboll ser han ut som på filmerna, riktigt fin.

jag tyckte absolut att ylur hörde hemma i elit, såg jätte flott ut. var nåt utav det dummasste jag hört att han inte skulle vara med i elit!!!!

Tycker också han ser jättefin ut! Man kan ju inte bara titta på vilka poäng hästen fått på "vanliga" tävlingar, då det inte är alls samma sak...Klart han skulle start elit!

Hej på er alla! Tack så hemskt mycket! Jag blir så glad över era inlägg!!:D Kramar/ Jeanette

Hur gör man smilies?

SNÄLLA HJÄLP MIG!

Dem finns till höger när du skriver ett inlägg. Klicka bara på en av dem så kommer dem upp i ditt inlägg.

Dem finns till höger när du skriver ett inlägg. Klicka bara på en av dem så kommer dem upp i ditt inlägg.

Om man väljer citatsvar eller svara på detta, inte om man klickar på snabbsvar. :)

gosebumsen, i snabbsvar kan du bara skriva smileys, typ ": )" , "; )" * cry* fast ihopsatt , men om du klickar på något av de andra svarsalternativen kommer smileysarna upp på högersidan som Sputnick skriver :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 217
Hästmänniskan Hej! Måste få ventilera mig lite och hoppas på att få lite kloka ord. De senaste åren har varit kaos för mig både jobb och hästar. Har...
Svar
18
· Visningar
2 673
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 072
Senast: inverterad
·
Dressyr Hej! Det börjar närma sig min fösta klass i LB:1 i dressyr men även min första tävling utan med min medryttarhäst. Och nervositeten...
Svar
6
· Visningar
2 851
Senast: Amanda_F
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.