Fors Gård Firmakeppni 22/11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Fors Gård Firmakeppni 22/11

Det var väldigt roligt att få se er live. Min pappa tyckte att din utklädnad var den bästa iallafall! Han skrattade så mycket att han höll på att sätta hamburgaren i halsen :rofl:

Malin-Jag tycker att Gná är såå fin! Ni passar så bra ihop, det tar ju såkklart ett tag innan ni lär känna varandra.

Kramar/ Jeanette

Grattis!! Jag hoppas att du hörde mig när jag hejjade på er =) Jag gick ut och skulle gratulera dig men då var ni borta. / en hes Jeanette

Om det var du som skrek HEJA ANGELICA sjukt högt när jag red förbi så hörde jag dig :angel:
Jag och Brjánn pilade iväg rätt fort efter prisutdelningen. Han är ju halvnaken så han skrek efter sitt täcke :D

Stort grattis till charlotte och angelica!

Angelica såg jag därimot å tycker de såg jättebra ut. Men du får spänna fast utrustningen bättre nästa gång=) Skyltar å horn flög all världens väg=)

Ja jag vet! Hoppas det inte skrämde nån annan än Brjánn, för jäklar vilken fart han fick när hornen trillade av! Pälsglans och utklädnad var uppenbarligen ingen bra kombination :p

Tack båda två och grattis till era placeringar :banana:

Jääääklar vad fin din Gná är :love:

Och Netts Ylur! Jag och min kompis mamma satt och gapade! :D

Jag var ju där med Hrói (Zebran ;)) och peppade Madde (som faktiskt vann bästa utklädnad :D), min andra kompis Elisabeth kom 4 i samma klass med sin nya pålle Strokkur! Jag och Carro skrek från läktaren "HEJA MADDEEEEEEE!!" och "HEJA ELISABETH!! KOM IGEN DÅ!! :D" ganska många gånger ;)

JÄTTEMÅNGA FINA hästar!! Blev jättesugen på att tävla själv (fast.. höhö, jag är glad att jag inte var med i år) och nästa år följer mitt Lok med :D

Jääääklar vad fin din Gná är :love:

Och Netts Ylur! Jag och min kompis mamma satt och gapade! :D

Jag var ju där med Hrói (Zebran ;)) och peppade Madde (som faktiskt vann bästa utklädnad :D), min andra kompis Elisabeth kom 4 i samma klass med sin nya pålle Strokkur! Jag och Carro skrek från läktaren "HEJA MADDEEEEEEE!!" och "HEJA ELISABETH!! KOM IGEN DÅ!! :D" ganska många gånger ;)

JÄTTEMÅNGA FINA hästar!! Blev jättesugen på att tävla själv (fast.. höhö, jag är glad att jag inte var med i år) och nästa år följer mitt Lok med :D

TACK!

Hrói blev favvo hos oss domare direkt!
Vi tvärgillade utklädnaden!

/Malin

Netts Ylur! Jag och min kompis mamma satt och gapade! :D

JÄTTEMÅNGA FINA hästar!! Blev jättesugen på att tävla själv (fast.. höhö, jag är glad att jag inte var med i år) och nästa år följer mitt Lok med :D[/QUOTE]

:D Vad glad jag blir!

Vad bra att hon vann bästa utklädnad, för det var verkligen jättehäftigt!
Någon trodde att hon skulle föreställa tomten. Så hon hejjade på TOMTEN! :rofl:

Jenny- Mitt inlägg #78 i den här tråden har du väl inte missat? :D Kramar/ Jeanette

Haha, jaa speakern sa det också "Det är bra, Tomtefar" och jag höll på att skratta ihjäl mig uppe på läktaren :rofl::D

Det var så kul för det kom fram jättemånga efter hennes ritt och sa "Gud vad roligt, vilken bra utklädnad" etc :D
(Det var nära på att hon inte slängde på sig skägget, hon skämdes så mycket stackarn :rofl:)

KL.

Jag var ju indianen :D Otte hade aldrig förut varit i ett ridhus med så många människor, musik och hästar men han skötte sig ju som den pärla han är! :love: Lite taggad i början och den hästen som aldrig skulle välja tölt naturligt tickade på i världens fart där inne. Han var jätteduktig och jag är supernöjd med honom!

Såg Hrói och han var ju så gullig! Liten fluffig björn :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 217
Hästmänniskan Hej! Måste få ventilera mig lite och hoppas på att få lite kloka ord. De senaste åren har varit kaos för mig både jobb och hästar. Har...
Svar
18
· Visningar
2 673
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 072
Senast: inverterad
·
Dressyr Hej! Det börjar närma sig min fösta klass i LB:1 i dressyr men även min första tävling utan med min medryttarhäst. Och nervositeten...
Svar
6
· Visningar
2 851
Senast: Amanda_F
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka