Fors Gård Firmakeppni 22/11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Fors Gård Firmakeppni 22/11

Nu har jag ridit Otte och fan va fin han var! :banana: Har packat och fixat tills imorn också. Dock ska jag rida två hästar innan vi åker imorgon så det blir tidigt!

Wiee :D :D GRATTIS !

Kan även tala om att Kiickan kom 3a, mamma kom 4a med Ási i lättklassen och 8a med Ketill i mellanklassen.
Brandybus kom 4a (tror jag :crazy:)

Tack :D
Jag skulle gärna stannat och tittat på resten av klasserna men det var bajskallt så vi åkte hem!
Fler resultat tack!

Jag hade varit med i lätt klass vuxen, men dessvärre lät inte Moder Natur låta mina planer gå som planerade.:cry::cry:
Grattis till alla er som lyckades och Freyrs lilla Gná var jättefin när jag såg henne.

Vilken dag, vilka hästar!
Och vad med snö och kyla...

Grattis Angelica! :bump:
Ni vann mycket på jämnhet och snygg ridning (*inside info*)

Sugarfly och Grå kanonen vann mellanklass vuxen, där jag och Gnun kom 5:a.
Är jättenöjd med henne!

Har bara några bilder från uppvärmningn på en otroligt knögglig ovalbana:

main.php

Fina sponsorjackan

main.php

Böjer i trav

main.php

Trav

Hoppas Kiickan slänger in lite bilder snart!

Elitklassen vanns av Johanna E på jättefina, underbara Gnyfari (valack e:Solfari, 5 år). Ylva H. tvåa på Lenja, Anne F/ Putti trea, Jenny G./Snerrir fyra, nett på sin Ylur femma och Carolige Agerhill på Prinsessa (tror jag den hette) sexa.

/Malin

Ja vädret hindrade nog rätt många idag. Jag var ytterst nära att kasta ut ponny i hagen när jag stod och slogs med min förfrusna transport kl 08.30.
Tack Svalan, Gná kändes bra. Inte kanon, men bra!

/Malin

Tack! Det kändes som om vi mest flängde runt men det verkade ju funka bra det med :p Jag är jätteglad!

KL
Jag och Glaumur kom 2.a i lättklass ungdom och jag är jättenöjd men det hade ju inte varit helt fel att vinna. :angel:

Japp, det var han.
Tack, din älg var också jättefin.

Men Grå vann en guldrosett idag!! :banana::banana:

Igår slogs vi som dårar på isbana, och sedan red vi runt i ursinnigt tempo i RH en stund,
idag var han en dröm! :bow:

annars tycker jag hästarna iår var fantastiskt duktiga som pallade uppvärmning på is och knöggel!

SYND att festen utebliver, det är så himla tråkigt.

KL.

Eh, bilder ja :angel: Ljuset var otroligt dåligt i ridhuset och jag vill inte använda blixten. Frågade om man kunde tända alla lampor men då skulle inte sponsorskylten synas så det blev inga bilder :( Men det var en annan kille som fotade också ..

knapp

Stort grattis till charlotte och angelica!

Tyvärr missade jag när charlotte red, va nere på ovalen med min grådaskiga sötnos=)

Angelica såg jag därimot å tycker de såg jättebra ut. Men du får spänna fast utrustningen bättre nästa gång=) Skyltar å horn flög all världens väg=)

Naggur och Sofia kom 8 i mellanklass undom. Skitduktiga va dom! va ju såå fina hästar dom tävlade mot. Han har fortfarande lite tävlingsnerver och spänner sig lite, men det blir bättre å bättre för varja tävling=)

Nu red hon bara tölt för att va på den säkra sidan. han har en tendens att dra annars=) Men nästa år får hon ta dom andra gångarterna åxå!

Ylur och Jeanette va grymt duktiga! Å Ylur va lätt den snyggaste i elitklassen=)

Jag filmade melanklass ungdom. fokuserade dock på naggur, men nån annan fastnade nog åxå på bild=)
I andra gruppen filmade jag cassandra och augusta
i elit filmade jag ylur.
Lägger upp filmerna i mogon eller nått.

Toppendag! verkligen! Nu e de bara ladda inför luciatävlingen=)

Malin, har du lite kritik till naggur å fia?=)

knapp

Stort grattis till charlotte och angelica!

Tyvärr missade jag när charlotte red, va nere på ovalen med min grådaskiga sötnos=)

Angelica såg jag därimot å tycker de såg jättebra ut. Men du får spänna fast utrustningen bättre nästa gång=) Skyltar å horn flög all världens väg=)

Naggur och Sofia kom 8 i mellanklass undom. Skitduktiga va dom! va ju såå fina hästar dom tävlade mot. Han har fortfarande lite tävlingsnerver och spänner sig lite, men det blir bättre å bättre för varja tävling=)

Nu red hon bara tölt för att va på den säkra sidan. han har en tendens att dra annars=) Men nästa år får hon ta dom andra gångarterna åxå!

Ylur och Jeanette va grymt duktiga! Å Ylur va lätt den snyggaste i elitklassen=)
Jag filmade melanklass ungdom. fokuserade dock på naggur, men nån annan fastnade nog åxå på bild=)
I andra gruppen filmade jag cassandra och augusta
i elit filmade jag ylur.
Lägger upp filmerna i mogon eller nått.

Toppendag! verkligen! Nu e de bara ladda inför luciatävlingen=)

Malin, har du lite kritik till naggur å fia?=)

Tack så mycket!! :D

Det var superroligt att vara med med min fina prins:love:
Jag är väldigt nöjd med honom. Han tyckte att det var sååå roligt att få visa upp sig inför alla. Så att han blev lite för övertänd. Men det gör inget, Han är allt för matte ändå:love:

För jag tyckte också att han var finast:D

Jag hörde en fågel som viskade i mitt öra att vi hade en bättre placering i första varvet men i andra så blev han som sagt lite fööör glad ;)

/En av världens stoltaste matte som skriver detta

Grattis!! Jag hoppas att du hörde mig när jag hejjade på er =) Jag gick ut och skulle gratulera dig men då var ni borta. / en hes Jeanette

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 217
Hästmänniskan Hej! Måste få ventilera mig lite och hoppas på att få lite kloka ord. De senaste åren har varit kaos för mig både jobb och hästar. Har...
Svar
18
· Visningar
2 673
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 072
Senast: inverterad
·
Dressyr Hej! Det börjar närma sig min fösta klass i LB:1 i dressyr men även min första tävling utan med min medryttarhäst. Och nervositeten...
Svar
6
· Visningar
2 851
Senast: Amanda_F
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka