Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Jag vet inte om detta är rätt ställe att lägga tråden på, men ligger den helt tokigt så får ni flytta den. Det är ju iaf en islänning...
2
Svar
29
· Visningar
4 093
Senast: Ishest
·
I
  • Låst
Islandshäst Jag startar en ny för jag hittade ingen att hänga på i...:p Ni vet hur reglerna är... Vem som helst kan börja.. Jag väntar...
Svar
6
· Visningar
825
Senast: Boj
·
M
Islandshäst mitt sto har väldigt mkt go i sig. det stör inte mig så mkt, jag har ju valt henne efter hur hon är. men nu är det så att så fort hon...
Svar
4
· Visningar
1 225
Senast: tara
·
S
Islandshäst Jag hittade ingen annan sån här tråd, förlåt om jag har lagt ut den i onödan... Min häst har fantastisk kondition. Men hon bygger...
2
Svar
28
· Visningar
2 895
Senast: UllaBeata
·
M
Islandshäst Först och främst läste jag i islandshästen i typ förrförra numret, eller det innan det, om någon tävlingsreform de diskuterat? Någon som...
Svar
8
· Visningar
841
Senast: Miiraa_91
·
T
Islandshäst Hallå allihopa! Jag har äntligen fått hem min 4åring från inridning. Han har varit hemma i två veckor nu och allt har gått...
Svar
1
· Visningar
840
Senast: Skeila
·
Islandshäst Ja, jag brukar alltid rida varannan dag (förutom på unghästar som inte får gå mer än ett par ggr i veckan i början), men jag undrar lite...
2
Svar
20
· Visningar
8 790
Senast: mazarein
·
Islandshäst Kan man tävla i Sverige trots att hästen har danskt pass? Jag trodde att han skulle få ett nytt pass när jag registrerade ägarbytet hos...
Svar
3
· Visningar
971
Senast: Ranger
·
Islandshäst För oss blir det gärna några galoppsteg eller galopprollar i kortare uppförsbackar, längre uppförsbakar blir det galopp om vi inte...
Svar
17
· Visningar
2 251
Senast: Skeila
·
Islandshäst Hej... Jo jag behöver lite tips ang man-delning (tänkte att islandshästforumet hade mest erfarenhet). Har försökt dela min hästs man 5...
2
Svar
22
· Visningar
7 934
Senast: Muninn
·
A
Islandshäst Hej min islandshäst på 14 år har haft han i ett halvår nu,och han vill inte gå på volt? Vill inte häller gå på volt när han blir...
Svar
16
· Visningar
2 581
Senast: AbsolutViktoria
·
Islandshäst Hej. Har ni några bra tips på hur man kan träna upp galoppen på en häst med fyrtaktig, flack och springig galopp? Han jag rider...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 371
·
  • Låst
Islandshäst Ja som rubriken lyder..vad har ni för mål för det kommande året??!!:)
2 3
Svar
58
· Visningar
3 409
Senast: Oðinn
·
T
  • Låst
Islandshäst Jag har nu äntligen hittat en islänning som jag hoppas kommer passa mig perfekt. Men eftersom det är min första islänning och jag är ny...
Svar
13
· Visningar
1 633
Senast: Touchforlife
·
  • Låst
Islandshäst när tycker ni att man e lång på islandshäst som är ca. 137cm normalbyggd??
23 24 25
Svar
488
· Visningar
39 888
I
Islandshäst hej alla islandhäst folk, Jag och min islandshäst Hekla ska ut på tävlingsbanan i september men det går inge bra för oss,det ända hon...
Svar
9
· Visningar
1 229
Senast: JuliaJ
·
  • Låst
Islandshäst Nån som har avkomma efter honom? :d Han är en första klass hingst som stått på Island men jag tror att han är såld tii USA? I så fall...
Svar
2
· Visningar
1 173
Senast: Amore
·
S
Islandshäst Hej! Jag vill köpa en islandshäst då jag tycker dessa är så oerhört mysiga och härliga hästar. Men är det något extra man behöver tänka...
Svar
19
· Visningar
2 775
Senast: Zannaah
·
Islandshäst Hej! Ska longera min dotters häst som behöver röra på sig då hon inte hinner rida så ofta just nu. Hästen har longerats och kan det...
Svar
9
· Visningar
1 305
B
  • Låst
Islandshäst Jag har haft en häst med fång-sjukdom i hoven.. har bara haft denna hästen lite mer än 1år sen tuvungen alvias denna hästen pga hästen...
Svar
6
· Visningar
1 125
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Förbereda hundar inför bebis?