Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

• Låst
Islandshäst Alla kära färgkunniga! Jag har en fråga till er,nämligen: Vad har min häst för färg?? Enligt passet är hon brun, men njaa..Kolla in...
2
Svar
20
· Visningar
10 902
Senast: Vala
·
  • Låst
Islandshäst Vilka Godkända silver Islandshingstar finns det i Sverige? Dessa är dom jag kommer på på rak arm... Vill gärna ha bilder på avkommor...
Svar
16
· Visningar
1 669
Senast: fruma
·
  • Låst
Islandshäst Eftersom den andra tråden spårade ur...försök hålla er till ämnet! Annat kan ni PM:a mig om. Ni får strypa mig om ni vill;) MEN jag...
10 11 12
Svar
239
· Visningar
22 036
Senast: kvandi
·
Islandshäst Jag har i sommar flyttat från Norrland till Stockholm, och följaktligen är detta vår första vinter här nere. Min valack har bara bott i...
Svar
6
· Visningar
1 090
Senast: skuggi
·
  • Låst
Islandshäst Är det några som skall åka dit och tävla eller titta?
6 7 8
Svar
149
· Visningar
8 746
Senast: HlínLover
·
A
Islandshäst Någon som har tips på hur man stärker passen? hur man tränar så att passen blir snabbare, och "håller kvar" den längre? ;)
Svar
1
· Visningar
718
Senast: Michis
·
S
Islandshäst Vilken tävling minns du bäst under din tävlingskarriär med din häst/ar? Någon som etsat sig fast i ditt minne och som du alltid kommer...
Svar
13
· Visningar
1 212
Senast: Boj
·
Islandshäst Vad kostar det att köpa en unghäst, säg ett föl eller ett ungsto på Island med bra stam, bra rörelser? Vad kostar det att ha hästen...
Svar
13
· Visningar
1 517
Senast: Mist
·
  • Låst
Islandshäst In med bilder på hingstar med roliga färger här!! Måste vara godkända!! Eftersom sidan med islandshingstar ligger nere så får ni...
Svar
4
· Visningar
1 065
·
  • Låst
Islandshäst Jag frågade förut efter en hingst, och nu undrar jag om det är någon som vet något om hingsten Hrynjandi frá Hrepphólum . (pappan till...
Svar
7
· Visningar
2 995
Senast: Mist
·
A
  • Låst
Islandshäst Har ett tag nu funderat på att jag vill ha ett sto, gärna ett ungsto som jag skulle kunna rid inn. Dock med det i tankarna att jag ville...
Svar
2
· Visningar
1 020
Senast: gneignei
·
  • Låst
Islandshäst Någon som vet mer om denna hingst ? Förutom bedömning för det har jag reda kollat upp. Någon med en avkomma eller som känner till...
Svar
8
· Visningar
2 981
Senast: Korven
·
N
  • Låst
Islandshäst Jag letar just nu häst, och har hittat ett sto jag finner intressant. Långsiktiga mål med en ny häst är att ta sig till SM för att...
Svar
6
· Visningar
923
Senast: Korven
·
S
  • Låst
Islandshäst Hej! Måste ställa en fråga ang isisarnas namn som jag funderat på. Om jag förstått det rätt så får de namn efter gården/stället de är...
Svar
17
· Visningar
3 192
Senast: Svalan
·
Z
Islandshäst Hur har ni gjort när ni har lärt era hästar ökad tölt? Jag är ute efter några steg hos min lilla pärla, men vet inte hur jag ska göra...
Svar
14
· Visningar
2 775
Senast: Saeta
·
A
  • Låst
Islandshäst Någon som ska vara med på Fors gårds dressyrtävling den 27 december?:) I vilket program? Funderar på att vara med. :d:confused:
Svar
17
· Visningar
1 552
·
T
  • Låst
Islandshäst Jag har länge funderat över det här men aldrig fått ett vettigt svar så nu tänkte jag testa här. Man ser ofta och hör ofta om både...
2
Svar
36
· Visningar
4 529
·
  • Låst
Islandshäst Ja, stavningen blev kanske inte helt korrekt? :crazy: Men, nu skulle jag vilja veta vilka som har en avkomma efter Gaukur! Berätta...
Svar
11
· Visningar
4 573
·
  • Låst
Islandshäst Det pratas mycket om hingstar här nu, men minst lika intressant är väl avelsstona ni använder? Vore kul med en presentation med stam...
2
Svar
23
· Visningar
7 310
Senast: Freyr
·
K
Islandshäst Sitter & funderar tills jag blir alldeles grååå i mitt hår :( Har kollat runt efter en snäll islandshäst, och har hittat några...
2
Svar
25
· Visningar
3 689
Senast: chrysler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI