Luciatävling på Fors Gård den 14:e december

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Luciatävling på Fors Gård den 14:e december

Och helt seriöst nu insåg jag att jag inte ens äger ett par riktiga ridskor.. Shit...

Jag är INTE laddad!

Tävlingen är inofficell. Vill ni klä ut er är det fine, men jag tror inte det är något utklädnadspris.
Broddar är ok (i december räknar vi med vinterväglag ute).
I övrigt följes Fipo.

Har ni inte fått bekräftelse så maila igen.

/Malin

Nämen inte vara sån nu!!!
Hoppla nu och på med "övningskörningsskylten" på pållen!
Vad har du för skostorlek? (Malin skall med våld se till att Anna inte har någon orsak att dra sig ur :devil: )

/Malin

bah!
Nej då.
Jag skall faktiskt leta efter en grön jacka... Jag borde ha en hemma.. Och så skall jag rida i mina slitna jeans.. Då gör jag verkligen en bra bild om mig själv som seriöst hästmänniska.. HAHA

jag skickade iväg min anmälan vid tre och har inte fått någon bekräftelse...

en dum fråga kanske men vad ska folket ha på sig? vanliga ridbyxor eller kanske vita ridbyxor...?

Ok, jag skickar mina anmälan igen. Jag är jätteladdad!

Som vanligt (nu när jag tävlar så sällan) kommer jag att rida i svarta ridbyxor och islandströja.

jag är också laddad:) fast lite nervös för jag började rida minning igår för första gången på 4 veckor (har varit sjuk) och jag vet inte hur jag kommer att orka men men. hon har blivit så mycket bättre. och eftersom att min ridlärare har ridit henne är hon i rätt bra form:p

Jag är korkad.... vilken sida ska man gå in på för att få veta mer om luciatävlingen? :)

KL.

Red Hringur första gången någonsin igår :o men han var duktig. Han har ju alla gångarter så det är bara lite finlir som ska fixas och sen samarbetet mellan oss. Ska rida honom tre gånger till innan tävlingen och startar i både tölt & fyrgång J/YR. Jag kommer nog ha på mig grönrutiga ridbyxor, stövlar och beatelunds-jackan :)

Det börjar bli pirrigt nu. Jag och Svalur ska träna lite idag för att se om gångarterna sitter.:)
Men det ska bli jättekul.:D

V5 Vuxen och T7 vuxen kommer jag vara med i (gud, vad gammal man börjar bli!):rofl:

Jag ska också rida vuxen men inte fasiken är jag gammal :angel:

Jag rider höger i fyrgången och börjar till vänster i tölten

rider också bara 4-g och i höger varv.

jag kommer att rida minning och så kommer lovisa (toppur) låna min kolur:)

Då kanske vi får rida ihop.. :P
Jag och Odinn skall också bara starta i fyrgången och det i högervarv.

Nu har jag printat ut vägbeskrivning och jag håller på med min "utklädnad" Kolbeinn och Freyr vet vad det är :P

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
267
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
861
Senast: Wenniz
·
Hemmet Vi kommer att flytta inom en inte alltför avlägsen framtid och funderar på att söka oss upp till ungefär 40 mil från där vi bor nu. Ni...
Svar
15
· Visningar
923
Senast: Pilot
·
Hemmet Jag lyssnar på en långkörare på Storytel som utspelar sig i norska fjällen. I höjd med Tromsö. Nu vill jag veta hur bondgårdar kan ha...
Svar
11
· Visningar
886
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.