Luciatävling på Fors Gård den 14:e december

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Luciatävling på Fors Gård den 14:e december

Men ni är ju så snygga :love::angel:

Låjkas och jag far mest runt oftast, i pass, ju.. :rofl:

Vi far också runt en heldel. Men inte i pass iofs. Det blir galopp för hela slanten här.. :rofl:

Hehe det är sant men jag tror jag fixar en duktigare ryttare som får tävla de första gångerna Jorunn skall ut.
Men det är inte det lättaste att hitta någon som vill tävla åt en.. så de blir nog långt framöver som Jorunn kommer ut på banorna.. Jag vill kunna tölta kontrollerat innan så att säga:D

Michispickispö! Du kan ju köra din påwnie till tävlingen iaf! ;)

Förresten, nån som har stallplats till låns över natten 13: till 14:e eftersom jag behöver åka ner lördagkväll efter jobbet?? :confused:

Åh nej, jag vill gärna att påwnie lever när vi kommer fram !

Har du kollat med fors om stallplats ?

Åh nej, jag vill gärna att påwnie lever när vi kommer fram !

Har du kollat med fors om stallplats ?

jag mailade dit man skulle anmäla sig och hon vidarebefodrade det till dom men jag har inte fått ngt svar än =/ får väl ringa på måndag om jag inte hört nått innan dess..

Jag funderar också på att vara med. Rider isf familjens nyaste tillskott, pojkspolingen Gandur :) Léttir får iaf inte följa med...

Helt OT, men hur är det med hästen som var skadad nu? Du kan PM:a...

Gud vad kul! :D Varför ska inte Hanna tävla?

Det undrar jag med.:devil:
Nej men lettir ska väl ta det lite lungt då tror jag.
Jag funderar också på att vara med men vi får se.

brandybus/amanda;
Det är bra med henne! hon blev helt friskförklarad i juni, ortoligt skönt. Hon rids nu mer eller mindre som vilken häst som helst, får röra sig i alla gångarter osv. Men vi tar det lite lungt med henne fortfarande... :)

Hanna red léttir när jag fick gandur/lillen för att jag skulle sätta i gång lillen och rida in mig på honom. Så nu när jag har gjort det har jag "tagit" tillbaka léttir och ska satsa på både honom och gändur i vår är det tänkt och hanna ska sätta igång hetja helt :)
Men hanna ska nog tävla Léttir på luciatävlingen, eller hon sa idag att hon vill det iaf. Vi får se hur det blir efter nästa veckas äventyr som Léttir och jag ska ut på!
Men det är väl ganska troligt att både jag och lillasyster dyker upp på var sin springare ;)

Anna, du ska rida! fast du får inte rida i samma klass som mig (A)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
267
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
861
Senast: Wenniz
·
Hemmet Vi kommer att flytta inom en inte alltför avlägsen framtid och funderar på att söka oss upp till ungefär 40 mil från där vi bor nu. Ni...
Svar
15
· Visningar
923
Senast: Pilot
·
Hemmet Jag lyssnar på en långkörare på Storytel som utspelar sig i norska fjällen. I höjd med Tromsö. Nu vill jag veta hur bondgårdar kan ha...
Svar
11
· Visningar
886
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka