Luciatävling på Fors Gård den 14:e december

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Luciatävling på Fors Gård den 14:e december

NEJ!! Det accepteras IKKE!
Eller jo, om du tar massa bilder och hittar ett sto åt mig så.. ;)

jag ska vara med. har inte bestämt med vem men troligen blir det minning:)

haha, den här tävlingen blir värsta Buke-träffen! :bump:

/Malin

Det är ju det som är så läskigt, ifall man (läs jag) gör bort sig som vanligt :angel:

Nu ska vi inte vara sånna! Om någon gör bort sig så finns det ju massor med uppbackning och stöttning från bukefolket! Se det så istället!

Min häst har aldrig varit i ett ridhus. Jag har INGEN som helst aning om hur han kommer att reagera! Det kan hända att ni får fiska upp mig ur sanden:D

Jag ska oxå vara med, om Siri ska rida Minning rider jag Kolur annars Listi:D:p

Min häst har aldrig varit i ett ridhus. Jag har INGEN som helst aning om hur han kommer att reagera!

det är jag också orolig för:P jag har ingen aning om minning kommer sköta sig:p hon är ju ganska mesig.
men en fråga är det inte valfritt tempo tölt i lätt fyrgång? eller är jag helt ute och cyklar?:o

Har inte Minning och Åsa varit på kurs hos Ellen? Har för mig det. I så fall har hon varit i ett ridhus. Eventuellt tjo och tjim kan kanske var värre.

Jag red lätt 4-g i höstas och då var det valfritt tempo tölt.

Har inte Minning och Åsa varit på kurs hos Ellen? Har för mig det. I så fall har hon varit i ett ridhus. Eventuellt tjo och tjim kan kanske var värre.

Jag red lätt 4-g i höstas och då var det valfritt tempo tölt.

ingen aning:P men på hemsidan står det arbets-mellan tempo. jag vill visa ökad:p

Mja, det är läskigt iaf! :p

Min sadel kommer (om jag har tur) redan på fredag :love::love:
Och som det ser ut nu så trivs Lúkas väldigt mycket med de sadlarna så nu börjar han kunna jobba och slappna av igen (innan jag fick prova supersadeln så tog det en halv lektion att få honom att skritta) så det ser ut som om han följer med och OCKSÅ tävlar Lätt tölt :D Hinner man det eller blir det för stressigt?
Tävlade två hästar i totalt fyra klasser förut och det funkade, men det blev lite stressigt.. :p

Kanske Jorunn å jag skulle tävla V5 då :D går ju inte så fort än för oss i Tölten :rofl:

Niela:
Kommer man inte ut och provar så får man aldrig veta om det funkade ;)

*kl*
Nyhet för i år är tre domare!

/Malin

Jag & Fylkir kommer från Dalarna och tävlar :D (allt är Michis fel) ;p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
267
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
861
Senast: Wenniz
·
Hemmet Vi kommer att flytta inom en inte alltför avlägsen framtid och funderar på att söka oss upp till ungefär 40 mil från där vi bor nu. Ni...
Svar
15
· Visningar
923
Senast: Pilot
·
Hemmet Jag lyssnar på en långkörare på Storytel som utspelar sig i norska fjällen. I höjd med Tromsö. Nu vill jag veta hur bondgårdar kan ha...
Svar
11
· Visningar
886
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka