Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
  • Låst
Islandshäst Är själv delvis islänningsryttare och älskar denna ras, men jag blir lite fundersam när jag sitter och läser annonser om islänningar och...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 419
Senast: Zannaah
·
K
  • Låst
Islandshäst Har du någon/några favorithingst/-ar? I så fall vilken? Ladda gärna upp en bild, skulle vara roligt att se honom/dem också :)
Svar
17
· Visningar
2 079
Senast: Boj
·
  • Låst
Islandshäst Tänkte att man kunde lägga in aktuellti slandssto+info härinne. Så kan andra ge förslag på hingst! Gärna med bild och information...
Svar
3
· Visningar
989
Senast: Boj
·
S
  • Låst
Islandshäst Hej hästvänner! Jag rider islandshäst två dagar i veckan och är nybörjare inom rasen. Jag är helt fascinerad över att de har...
Svar
14
· Visningar
1 380
Senast: NiAl
·
  • Låst
Islandshäst Ja, roligt att veta hur höga era Islandshästar är, och ålder oxå så klart!! :D Kan börja: Gaefa - 20 år - 139 cm i mkh Galsi - 8...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 006
  • Låst
Islandshäst Kraftur frá Bringu kommer till Sverige och är köpt av Malin och Björn Bonniver (vilka det nu är). Kul med en riktigt fin hingst till...
2 3
Svar
40
· Visningar
7 933
Senast: glimjandi
·
Islandshäst Ja nu får jag inse att mitt lilla föl inte är föl längre, det är en stor dam på snart 4 år , var tog den tiden vägen :o Iallafall nu...
2
Svar
25
· Visningar
2 556
Senast: fia0
·
W
  • Låst
Islandshäst Ser att det finns många trådar om det redan med jättefina bilder, men måste iallafall fråga! Har själv ingen isis, eller erfarenheter av...
Svar
17
· Visningar
7 574
Senast: kvandi
·
D
Islandshäst Hur gamla är era ston när ni börjar att avla på dem????:confused: Finns det några regler att följa vid avel (att man inte får betäcka...
Svar
14
· Visningar
1 457
Senast: glimjandi
·
A
  • Låst
Islandshäst Hej!:D Jag har fått för mej att på nästan varenda bild på en isis i tölt har den boots på framhovarna! Jag undrar varför har man det...
Svar
4
· Visningar
1 432
Senast: Sputnick
·
T
Islandshäst Skriver en ny eftersom den förra togs bort.... Ni som har läst den intressanta artikeln som är skriven av G.Häggberg och A.Eklund i...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 163
Senast: Korven
·
  • Låst
Islandshäst Vill se massor av avkommor till honom. Vem är det mer som betäcker med honom i år. Jag har mitt Mökkur-sto gående hos honom nu.
12 13 14
Svar
269
· Visningar
41 581
Senast: moli
·
0
  • Låst
Islandshäst Vad besviken jag blev när jag fick mailet att Mörs och Vallfari inte slogs ihop! Jag hade verkligen hoppats på EN stark klubb här på...
Svar
7
· Visningar
1 246
Senast: 04400220
·
E
  • Låst
Islandshäst Jag vet att om man importerar en häst från island så kan den få problem med exem även om den varit många år i sverige. Men nu har jag...
Svar
9
· Visningar
1 397
Senast: Lilla_My
·
K
  • Låst
Islandshäst När jag var liten så hade min granne 2 islandshästar, jag håller på att försöka ta reda på mer stam på de hästarna nu. Den ena hästen...
Svar
7
· Visningar
1 133
Senast: Kia
·
B
Islandshäst Undrar om någon har erfarenhet av att fel häst skickats från Island vid exporten? Har för ett par månader sedan fått hem mitt sto men...
2
Svar
20
· Visningar
2 745
Senast: NiAl
·
E
  • Låst
Islandshäst Hej. Har nu letat febrilt efter ett galler med rutor 7x7cm, ska bygga foderhäckar! tänkte göra så att ta en pall i botten sen ha 3...
Svar
4
· Visningar
986
Senast: evaa
·
  • Låst
Islandshäst Jag tänkte att det kunde vara roligt att höra vad för föl ni väntar under -09. Här kan vi uppdatera om hur dräktigheterna fortlöper och...
2
Svar
25
· Visningar
3 672
Senast: pernilla_s
·
M
  • Låst
Islandshäst Jag är inne på banan att köpa häst, islandshäst. Skulle vilja veta vad man kan räkna med att få för det jag kan tänka mig betala...
Svar
14
· Visningar
1 889
Senast: Ajda
·
C
Islandshäst Eftersom jag är på de flesta tävlingar som ordnas inte allförlångt bort så har jag varit med på rätt många vet.besiktningar oxå. Har...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 558
Senast: Sputnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V