Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Hej! Undrar bara om ni har på era femgångare benlindor/benskydd när ni lägger pass? Och även o ni har de när ni tävlar i F1 eller...
Svar
15
· Visningar
1 496
L
Islandshäst Nu är de här igen! Jag fattar inte att folk går på detta. Fölen lider inte, de går på stora beten hela sommaren för att sedan få en...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
12 102
Senast: Hita
·
Islandshäst Har hittat en kanonfin häst, som verkar helt perfekt för mig. Överväger dock att köpa den osedd då den bor drygt 80 mil härifrån, och...
Svar
7
· Visningar
1 350
Senast: Niela
·
O
Islandshäst Har ni sett att Hestafrettir finns på svenska nu? En del länkar verkar koppla till isländska men i stort är det svenska som gäller. Kul...
Svar
4
· Visningar
1 236
Senast: Nojsan
·
U
  • Låst
Islandshäst FÁFNIR FRÁ FAGRANESI..Du som vet något om denna hingst eller har en avkomma efter honom skriv till mig och berätta. Har köpt en ung...
Svar
4
· Visningar
2 753
Senast: Thora
·
Islandshäst Hej alla ni med eksemhästar! När kommer ni ta av eksemtäcket för vintern? Eller har ni redan gjort det? Berätta! :)
Svar
18
· Visningar
1 849
Senast: Korven
·
N
  • Låst
Islandshäst Hur gick det för alla igår? Jag är så himla stolt över Naggur och medryttaren! Dom gick vidare till a-final i både tölten och...
Svar
16
· Visningar
1 972
Senast: Osterang
·
  • Låst
Islandshäst Nu har jag anmält mig till den så nu tkr jag vi ska ha en SM :D;) tråd Vilka Bukare ska starta o i vilka klasser? visa gärna bilder o...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 610
Islandshäst Har funderat mycket på detta. Om det nu inte är möjligt att rida en häst i tölt och samtidigt med hög grad av samling - kan det då vara...
Svar
17
· Visningar
1 365
Senast: NiAl
·
J
Islandshäst Ursäkta om jag lägger en aveltråd här... men jag vill veta hur islandshäst-uppfödare gör. Mitt föl är 6½ månad och jag hade tänkt...
Svar
14
· Visningar
1 878
Senast: Kiickan
·
  • Låst
Islandshäst Skulle vara kul att se lite avkommor eller släktingar till några hingstar på Island : - Glampi frá Vatnsleysu - Frodi frá Stadartungu...
Svar
7
· Visningar
1 653
Senast: Svalan
·
Ä
Islandshäst Jag har via en bekant fått möjlighet att köpa ett islandsföl med ok stam ( jag kan inte så mycket :o ) för 5000, en hingst. Det är så...
Svar
8
· Visningar
1 286
S
  • Låst
Islandshäst Är det någon som ska till Ekeby och tävla/titta imorgon?
Svar
5
· Visningar
1 057
Senast: Sprettur
·
  • Låst
Islandshäst Sonen fick en islandströja av farmor som hon köpte på Island. På lappen står det str 2, någon som vet vad det motsvarar i svenska str?
Svar
2
· Visningar
775
Senast: Mirre
·
F
Islandshäst Är det någon som vet vad vit herde heter på islänska?
Svar
2
· Visningar
1 046
Senast: frazze
·
Z
Islandshäst Nu ska jag ju evt. var med på världens största tävling * :angel: * , en liten keppni :P! Men jag har lite frågor som jag är osäkra på...
Svar
2
· Visningar
1 033
Senast: Zannaah
·
Islandshäst Finns det några såna här? Vill ju hålla på med western och är väldigt sugen på en islänning. Syftar väl främst på trail då men även...
Svar
5
· Visningar
941
Senast: Mirre
·
Islandshäst :devil::devil::devil: Är skit sur på SIF. Skickade in pappren till passansökan för ca 14 dagar sedan och idag fick jag en lapp att...
Svar
17
· Visningar
2 224
Senast: Mist
·
Islandshäst I fredags råkade jag utför alla hästägares mardröm, fick ett samtal på mobilen att jag var tvungen att komma för min häst var akut sjuk...
Svar
5
· Visningar
1 429
Senast: Kolbeinn
·
M
Islandshäst Vad menast med tävlingskurs? Vad är skillanden från en vanlig kurs?
Svar
2
· Visningar
954
Senast: LinnK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka