Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Z
Islandshäst Ska någon här vara med? Är väldigt sugen på att vara med där, men har ungefär 100000000000 frågor, underlättar med att bara skriva tre...
Svar
1
· Visningar
757
Senast: dalla_4_ever
·
Islandshäst En kort fråga till er som har erfarenhet. Hur många procent av islandshästarna kan man springa 20 meter fram och tillbaka med i...
2
Svar
20
· Visningar
2 069
Senast: Boj
·
Z
Islandshäst Som rubriken lyder "Hur värmer ni upp era islandshästar?". Gör ni olika från olika träningar, alltså ex. gör ni en speicell uppvärming...
2
Svar
30
· Visningar
4 040
Senast: Aannah-Mani
·
D
Islandshäst Nu behöver jag lite hjälp, då jag har fått hjärnsläpp!;) Rider du i vänster varv på en ovalbana rider du då med vänsterhand in mot...
Svar
2
· Visningar
1 367
Senast: Hogstorp
·
D
Islandshäst Hej! Jag har letat efter bra sidor som visar hur exteriören på en islänning skall se ut men har inte lyckats hitta något. Jag står ev...
Svar
3
· Visningar
1 435
Senast: Tussilago
·
Islandshäst Någon som vet om denna säljs i Sverige?? Red ofta i den på Island och tycker den var helt super! Men har inte sett den i Sverige:(
Svar
5
· Visningar
1 197
K
Islandshäst hittar ingen sån här tråd så jag gör en. hur rider ni ra 7 åringar? hur ofta rider ni och vad gör ni? tävlar ni lätt klass eller öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 373
Senast: Lilla_My
·
Islandshäst Någon som har/känner/vet en avkomma efter Máni frá Raufarfelli (e: Dagur frá Kjarnholtum)? Jag vill veta vad dessa avkommor har för...
Svar
11
· Visningar
1 927
Senast: Sigrunbj
·
Islandshäst http://shameinthehorseshowring.blogspot.com/2008/09/ponies-on-ice.html Ger det oss nåt att tänka på?
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 055
Senast: _Viva_
·
G
Islandshäst Undrar om någon kan tala om hur man får fram blupen? Sätter tråden här men den kanske skall vara på avel?:o
Svar
1
· Visningar
822
Senast: moli
·
D
Islandshäst Jag funderar på att köpa häst. Har drömt om det länge och nu har jag chansen. En underbar häst på min ridskola är till salu och mitt...
Svar
19
· Visningar
3 254
Senast: deer
·
Islandshäst Hej där ute! Jag ska börja töltsätta min 5 åring nu. Hur har ni gått till väga? Skulle behöva lite hjälp!
Svar
6
· Visningar
1 734
Senast: Zannaah
·
Islandshäst Fick höra idag att man inte fick exportera en häst som var äldre än 14år. Stämmer detta? Nu ska jag själv inte göra detta. Jag har...
Svar
5
· Visningar
990
·
Islandshäst Efter 1 år har vi nu ett pass på vår Saga. Historian började vintern 2004/2005 när jag tyckte vårt gamla sto Perla var hemskt tjock...
Svar
17
· Visningar
1 882
Senast: Vili
·
I
Islandshäst Alltså en till exem tråd, sökte i gamla men hittade inte det jag sökte. Har två unghästar 2 och 3 som nu i år har börjat klia man och...
Svar
15
· Visningar
1 388
Senast: Korven
·
B
Islandshäst Vad gör man.. Köpte ett par G-boots 240g och vad händer. Hästen kan inte ha dom, efter ett kort tag så "åker "dom upp mot karleden och...
Svar
8
· Visningar
1 471
  • Låst
Islandshäst vad har ni för kläder och utrustning? vad har ni för utrustning på hästen? visa gärna bild
Svar
1
· Visningar
1 212
·
Islandshäst Hej, jag undrar vad är Gædingakeppni ? Vad är det för skillnad mot "vanlig" islandshäst-tävling?
Svar
1
· Visningar
1 309
·
Z
Islandshäst Jag kollade efter bett i någon tidning. Så stod det på islandsbettet att det krävde rutinerad ryttare. Men när jag kollade på...
Svar
11
· Visningar
1 494
Senast: Roheryn
·
Z
Islandshäst Krävs det jätte mycket erfarenhet för att använda vikt boots (225g). jag fundera på att börja använda vikt boots när jag tölt träna. Så...
Svar
12
· Visningar
3 295
Senast: Hogstorp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka