Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Ja, vilken är den kortaste sadeln man skulle kunna hitta till en islänning?
6 7 8
Svar
159
· Visningar
21 477
Senast: Freyr
·
D
Islandshäst Spattröntgar man alltid hästar som man ev. skall köpa? Står inför ett köp och funderar på om jag skall ta spattröntgen eller ej? Han är...
Svar
19
· Visningar
1 760
Senast: Lenja
·
M
Islandshäst Är det någon som vet var man kan köpa Horsehaga(ensilage i påse) i stockholms området, helst i norra. Behöver bara 2-3 stycken om dom...
Svar
1
· Visningar
942
Senast: Ängslig
·
D
Islandshäst Är förhoppningsvis hästägare till helgen och vill börja med ledarskapsövningar. Hästen kommer "bo" kvar i sitt gamla stall så hans liv...
Svar
2
· Visningar
2 164
Senast: Niela
·
Islandshäst Vad använder ni för bett på era islandshästar? Och varför? Jag har ett vanligt massivt 3-delat. Men har funderat på ett rakt eller...
2
Svar
21
· Visningar
2 370
Islandshäst Min islandshäst Fáfnir 9år, töltar en bit men lägger sig i trav efter en stund. När han töltar går han med högt huvud, men när han...
Svar
2
· Visningar
867
Senast: Wippos
·
N
Islandshäst Ja, rannsaka er själva nu och plocka ut EN häst (levande eller död) som ligger er allra varmast om hjärtat. Sätt gärna in en bild på...
2
Svar
33
· Visningar
5 399
Senast: Fenja
·
J
Islandshäst Ja, som rubiken lyder. Använder ni isisryttare säkerhetsväst när ni rider? Varför/varför inte? Ska nämligen börja rida igen efter...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 485
Senast: Michis
·
F
Islandshäst :confused: Av vad min ridlärare sa till mig härom dagen Rider islandshäst på ridskola efter att jag i 14 år ridit mestadels halvblod...
2
Svar
21
· Visningar
3 650
Senast: Draumsyn
·
Islandshäst Någon mer som ska dit och tävla eller titta?
Svar
14
· Visningar
1 576
Senast: isfrida
·
G
Islandshäst Finns det någon som kan förklara hur man kommer fram till blupen på islandshäst? Har ställt frågan på under islandshästgrenar men det...
Svar
4
· Visningar
2 399
Senast: Gudrun Lindvall
·
A
Islandshäst Jag är medryttare på en häst om fick fång i augusti. Fick stå på boxvila osv.. Hon mår nu bra och jag har ridit henne 2 gånger sedan i...
Svar
4
· Visningar
1 337
Senast: Elina8
·
  • Låst
Islandshäst Gamla tråden Fortsätt uppdatera om era vackra islänningar! :D
86 87 88
Svar
1 745
· Visningar
115 494
Senast: Boj
·
F
Islandshäst Måste fråga om tips och råd från er kloka, erfarna bukare:) Jag får i slutet av denna månad hem en vallack med exem. Jag tycker att...
Svar
2
· Visningar
1 380
Senast: IslandsMalin
·
Islandshäst (børjar med att be om ursæt før danska bokstæver, sitter i skolan...) Ska tævla en kompis hæst næsta helg, ska bli jætteroligt men...
2
Svar
22
· Visningar
2 014
Senast: PiperGarden
·
G
Islandshäst Ni som inte har lösdrift när tar ni in era hästar på stall? Har ett sto med föl och två andra islandshästar. Har aldrig haft föl förut...
Svar
2
· Visningar
813
Senast: NiAl
·
Islandshäst Någon som ska till Falkis tävling imorgon och tävla eller titta?
Svar
13
· Visningar
1 280
Senast: gute2
·
G
Islandshäst Finns det ingen återförsäljare kvar i Sverige? Köpte en Pioneer sadel till Gneisti och jag bara älskar den men jag kan inte använda hans...
Svar
5
· Visningar
4 160
Senast: lilldamberg
·
D
Islandshäst Hej! Finns det någon film med islandshästar? Någon dokumentär eller liknande? Skulle vilja se en film som visar hur man rider dem och...
Svar
6
· Visningar
3 546
S
Islandshäst Min häst har ju nån typ av väldigt lindrigt eksem, som hon fick förra året. Mankammen blir lite bucklig ibland (huden blir ej förändrad...
Svar
14
· Visningar
1 587
Senast: wizo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka