Stormurmästerskapen!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stormurmästerskapen!

just det jag kommer fota också i de klasserna inte jag startar, så vill ni jag ska fota er lite extra så e de bara o säga till.

Jag har en Nikon D60:laugh: fast jag e ingen superfotograf än men har vi tur så blir de lite bra bilder iaf.

jag mailar såklart bilderna sen om ni vill ha dom och dom e gratis;)

Jag ska vara med på Glaumur i T2 och V2u. Du får gärna fota mig om du orkar. Jag heter Anna Nordfors. :laugh:

jupp det ska jag så gott jag kan, beror ju på hur jag hinner, fyrgången kan jag ju såklart fota. Men om du startar 5 gång och T3 så startar du klasserna innan mig så det beror på när jag startar om jag kan fota då.

Men jag ska försöka så gott jag kan :laugh:

jupp det ska jag så gott jag kan, beror ju på hur jag hinner, fyrgången kan jag ju såklart fota. Men om du startar 5 gång och T3 så startar du klasserna innan mig så det beror på när jag startar om jag kan fota då.

Men jag ska försöka så gott jag kan :laugh:

tack så mycket:) som sakt jag startar fyrgång tölt och femgång

KL
Tittade på Stormurs hemsida för att se vilka grenar som ingår, tyvärr säger inte förkortningarna mig något men jag gissar att alla är gångartstävlingar?
Barnen var med en gång till Husbyöhn när det var maskeradtävling, men jag gissar att ren gångartstävling blir för långrandigt för de små... Men jag tänkte iaf komma och titta. :laugh:

jo det är det, T2 e tölten där man rider med lösa tyglar T3 den med steglängning på långsidorna V2 fyrgång och F2 femgång

Japp vi tänkte ta oss iväg på vår första Öppna tävling...
Vad vi ska dit och göra kan man ju undra, men jag ville ha en tävling till i år alla fall. Har bara tävlat några lättklasstävlingar tidigare... :)

Vi ställer i alla fall upp i T3 och fyrgång... (dessa siffror lär jag mig aldrig...) ;)
Och man kan ju undra varför vi valde att ta en töltklass oxå... har ju absolut ingen ökad tölt :angel:

Men går det så går det :D

ja precis går det så går det :p

Min pålle har en otrolig ökad tölt hemma, men sen på tävling e de så mkt runt omkring o titta på så då går de seeegt.

Men vi tar tölt T3 som uppvärmning så han får titta av sig till 5 gången. På förra tävlingen gick han från att få 3,0 på tölt i T5 till att få 5,0 på tölt i fyrgången så de blev verkligen skillnad från den ena klassen till den andra när han koncentrerade sig och slappnade av.

Förhoppningsvis e han lugnare den här tävlingen så jag hoppas iaf på att få fram både ökad tölt och flygande pass:p

Lycka till iaf o hoppas de går bra för er:laugh:

Japp vi tänkte ta oss iväg på vår första Öppna tävling...
Vad vi ska dit och göra kan man ju undra, men jag ville ha en tävling till i år alla fall. Har bara tävlat några lättklasstävlingar tidigare... :)

Vi ställer i alla fall upp i T3 och fyrgång... (dessa siffror lär jag mig aldrig...) ;)
Och man kan ju undra varför vi valde att ta en töltklass oxå... har ju absolut ingen ökad tölt :angel:

Men går det så går det :D

å vad kul att se stjarna igen:)

Mmm ute i skogen kan man få till en något ökad tölt men inne på volten :S. Förhoppningsvis får vi lite extra energi av att vara ute på banan och hon fixar till en ökning, förmodligen travtaktig men ändå...

Som sagt, övning ger färdighet :)

Lycka till med passen! Den slipper ju i alla fall vi ;)

Tack :laugh:

men hon kommer säkert tagga till när de e tävling o andra hästar inne på banan :laugh:

Min e väääldigt seg i ridhus o sen blir han trött jätte snabbt för underlaget e så djupt i ridskolans ridhus där jag rider för dom har precis lagt in nytt underlag.

Men på utebanan går de bra där e han pigg så där kan vi träna galopp, skritt o trav, men sen tölt o pass tränar jag på grusvägarna för de e ju omöjligt o höra o känna takten på det mjuka underlaget på padocken.

nu har ryttarbrevet och startlistorna kommit ut:) någon nervös?

Jag ska tävla 5-gång och T3 på min Máni, i ungdom. :D
Hoppas att det kommer gå bra, haha. :d

Nervös?! Hmmm det får väl gå som det går... men liiiite nervös är jag nog, det är ju min första Öppna :)

jag har bestämt mig för att inte starta tölten...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 161
Senast: Bison
·
Övr. Hund Hur har ert år varit, ur ett hundperspektiv? Min hund fyllde två i augusti och hon börjar nu kännas vuxen. I våras hade hon en rejäl...
2
Svar
23
· Visningar
2 234
Senast: Kakis
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 331
Senast: shia
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 036
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar