Stormurmästerskapen!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stormurmästerskapen!

*KL*

Det var ju första gången vi körde två grenar på en dag eftersom vi körde en T3 på förmiddagen och fyrgång på eftermiddagen.
Det gick så där för oss... Fel galopp i fyrgången så vi hamnade sist. :S Men jag är rätt så nöjd med de andra gångarterna i alla fall. Och eftersom hon gick T3 så bara "dog" hon och orkade inte alls med den ökade tölten efter galoppen... Och den är inte bra från början :S

Men i det stora hela är jag jättenöjd... men jag får nog hålla mig till lättklasserna tills vi har hittat vår ökade tölt... :angel:

Jag stod för övrigt vid insläppet på söndag förmiddag, så tävlade ni i någon B-final var det jag som satte på armbindeln ;)

Tror jag såg dig i lördags, om detta är du(hästen har iaf samma namn som din):

IMG_8120_redigerad-1.jpg

Gula kort drar inte i sig ner på poängen, men tillräckligt mång ger en Feif-varning. Läs mera i Fipo.

/Malin

Jag stod för övrigt vid insläppet på söndag förmiddag, så tävlade ni i någon B-final var det jag som satte på armbindeln ;)[/QUOTE]

jag tävlade b-final:p
jag och lovisa hälsade på stjarna i hagen:) lilla stjärna:D:love:

Mmm visst är det jag det där ;) Måste vara från T3 på förmiddagen. Inte den bästa bilden jag sett på oss... Hittade en från eftermiddagen som var lite bättre :) Hon ser inte riktigt lika spänd ut här.

tlt_19156788.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Aaah då var det lilla jag som sprang omkring med bindlarna. Hoppas det gick bra för er... har ju ingen riktig koll om jag ska vara ärlig ;)

Då blev hon säkert glad... Det var hon som var den bruna hästen som var utanför sin hage... Hennes hagkompis ville inte ha henne där... Tur att vi förberett för en avdelning av hagarna ;)

här e lite bilder på oss

tölt

03200-1.jpg

Trav

21000.jpg

Trav

10400.jpg

Skritt

17600.jpg

Galopp

19200.jpg

Pass, jag vet att jag sitter som en kratta när jag rider pass:D

14200.jpg

Prisutdelning, älskade lilla häst <3

25900.jpg

gud så fina ni är:D
fick du möjligtvis någon bild på mig:D?

Jag fick 5.10 i uttagningen i T3 :laugh: men strök mig från resten av tävlingen pga att jag blev sjuk :( Silfri hade nog orkat mer:rofl: Är nöjd trots allt!
Johanna

Tack:laugh:

Nej tyvärr jag fotade ingen som jag lovat :o min pojkvän tkr de e såå tråk på häst tävlingar så jag var me han hela tiden utom när jag red själv. de va han som skjutsade mig o pållen dit så jag får vara glad att han är snäll och ställer upp o kör så då får jag va snäll och umgås me han.

oj vad synd att du blev sjuk, var det du som också skulle ridit i finalen i femgången? de va en till som skulle va me men hon kom inte o hennes domarkommentarer låg kvar på keféet på söndan.

Grattis till de fina poängen iaf :laugh:

Nu har resultatlistorna kommit upp, såg att de 2 som slog mig var från andra klubbar så jag blev stormurmästare:laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 161
Senast: Bison
·
Övr. Hund Hur har ert år varit, ur ett hundperspektiv? Min hund fyllde två i augusti och hon börjar nu kännas vuxen. I våras hade hon en rejäl...
2
Svar
23
· Visningar
2 234
Senast: Kakis
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 331
Senast: shia
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 036
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar