Shit vad det pirrar

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shit vad det pirrar

Nejdå, det är en svenskfödd häst! Ställer honiom på ett lastbil så jag slipper åka på vintervägarna, och han åker bättre! Är ju iaf ca 40 mil att åka enkel resa i vinterväglag med transport.. Så det får bli lastbil, vilket ju då innebär att jag inte vet exakt datum! han ska besiktigas först, så jag hoppas han går igenom den bara..

Jag tycker du ska sälja om du känner som du gör. Jag hade min islandshäst sen han var 5 år. Vad jag kämpade med denna häst, han var mkt tuff. Till slut kände jag att jag inte orkade längre och tog beslutet att sälja honom.Han har det jättebra där han hamnade.
I somras hittade jag en ny äldre islänning, som verkligen passade mej. Han är HELT UNDERBAR. Så tveka inte ,följ ditt hjärta och magkänsla.

Hur ser han ut? Ålder? Utbildning :)? Jag är bra nyfiken. Det verkar gå trögt här att sälja:P

Jag LOVAR att när han gått igenom besiktingen och han är hemma, kommer det en helt egen tråd då jag förväntar mig att få höra hur söt o fin han är!:rofl: Skulle det inte bli nåt så känns det lite som att ropa hej innan jag är över bäcken..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka