Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Hur bör man tänka när man prioriterar sina ansökningar för utbildning på universitet till hösten? Jag söker i första hand kurser och de...
Kropp & Själ
Vad är annars fel på mig?
Jag har sedan ett par månader tillbaka varit konstant törstig oavsett hur mycket jag dricker. Jag är hur trött...
IT & mobiler
Jag har aldrig tid att sitta vid datorn och nu när jag gör det så blir jag ännu mer stressad av att jag inte har tid att googla fram vad...
Kropp & Själ
Är det någon här som har gjort ett provokationstest för att undersöka om eller hur pass kraftig reaktion ni får av ett livsmedel? Räcker...
Hästnyheter Men vad arg jag blir! Låt hästen somna in ifred. Nitton år är inte skitgammalt, men jag kan inte tänka mig annat än att en sådan karriär...
Hundavel & Ras Jag har två mellanpudlar och tycker absolut att de kan passa in på det du beskriver. De är verkligen sportiga, rörliga, glada och pigga...
Lantbruksdjur Nu väger han cirkus 11kg och är som sagt den raraste av lamm. Men jag fattar, det är inte bra att spara bagg-flasklamm.
Som kastrat kan...