Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Äntligen en dokusåpa som man kan titta på:) och för att gott ändamål dessutom:up...
Svar
0
· Visningar
419
Hemmet Det börjar närma sig flytt för mig! Min nuvarande lägenhet är en nyproduktion, och den nya är en 100 år gammal lägenhet med gamla...
Svar
3
· Visningar
946
Senast: Singoalla
·
Äldre Vad gör folk? Ja, världens mest difusa fråga men det är precis det jag undrar :p Jag har på sistone funderat en del på vilken liten... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 207
Senast: cirkus
·
Skola & Jobb Hur bör man tänka när man prioriterar sina ansökningar för utbildning på universitet till hösten? Jag söker i första hand kurser och de...
Svar
13
· Visningar
1 284
Senast: Casteloro
·
Kropp & Själ känner bara jag behöver skriva av mig. Så himla bitter just nu.... Jag har sedan februari varit "single" från min sambo, väldigt lång... 2
Svar
37
· Visningar
2 963
Senast: Similitude
·
Äldre Vi har fått höra om era bästa presenter, nu vill jag höra om era värsta/sämsta :angel: Min sämsta måste ha varit när jag som nybliven... 5 6 7
Svar
130
· Visningar
11 084
Senast: Fenestra
·
Kropp & Själ Satt och kikade på min hemförsäkring då jag just flyttat och insåg hur otroligt många former av försäkringar det finns. Tycker alltid... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 143
Senast: Qelina
·
Kropp & Själ Senaste gången jag gick till frisören var snart 17 år sedan :o Men jag tänkte att jag skulle unna mig regelbundna frisörbesök istället... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 325
Senast: LittleJohn
·
Äldre ... och kan kolla efter dessa gardiner åt mig? Dom är helt slut här i Luleå :(
Svar
16
· Visningar
2 054
Senast: ztsu
·
Fritid Är det någon som vet vad det 'r för skillnad mellan kickboxning och thaiboxning? Eftersom båda två varianterna innehåller moment av...
Svar
4
· Visningar
853
Senast: Skorpion76
·
Kropp & Själ Vad är annars fel på mig? Jag har sedan ett par månader tillbaka varit konstant törstig oavsett hur mycket jag dricker. Jag är hur trött... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 328
Senast: Novali01
·
Svar
0
· Visningar
407
Senast: Tora
·
Svar
0
· Visningar
479
Senast: Tora
·
IT & mobiler Jag har aldrig tid att sitta vid datorn och nu när jag gör det så blir jag ännu mer stressad av att jag inte har tid att googla fram vad...
Svar
6
· Visningar
862
Senast: lytesout95
·
Kropp & Själ Är det någon här som har gjort ett provokationstest för att undersöka om eller hur pass kraftig reaktion ni får av ett livsmedel? Räcker...
Svar
4
· Visningar
673
Senast: Silver Girl
·
Äldre Jag tycker det är viktigt att vi försöker dra ner på det tanklösa användandet av plastpåsar; det finns städer där plastpåsar är bannade... 4 5 6
Svar
118
· Visningar
6 723
Senast: Rosett
·
Äldre Jag kan väl inte vara ensam om att höra eller läsa saker som får en att dra på smilbanden ibland? Typ hör någon säga något kul på...
Svar
0
· Visningar
273
Fritid Vi har bestämt oss för att tona rutorna på vår bil (från passagerarsäte och bakåt) eftersom barnen klagar på solen när vi är på...
Svar
19
· Visningar
1 646
Senast: ainasoja
·
Relationer Nån här som har varit på studiebesök i tårtfabriken. Kan man köpa tårtor o ostkaka billigare där tex sånt som är av sekunda vara typ... 2
Svar
24
· Visningar
2 217
Senast: Gammeln
·
Äldre Vi ska ha 7-års kalas i helgen och det är beställt chokladtårta. Lätt fixat tänkte jag, men idag fick jag veta att en av de inbjuda är...
Svar
13
· Visningar
1 513
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Bråkande hundar
  • FÅRtråden