De öppnar i början av sommaren. Kan kolla när de hade öppet förra året, tror inte de tagit ned den gamla skylten än.

De öppnar i början av sommaren. Kan kolla när de hade öppet förra året, tror inte de tagit ned den gamla skylten än.
Kan du kolla om man får köpa från fabriken om man har vägarna förbi. Om dom har nån ingång på bakgården där man kan köpa sekunda vara

Det gav den helt gratis på ICA, riktigt fult faktiskt.

Frödinge ostkaka köper vi någon gång och den är mycket bättre.

Jag fick en gratis kladdkaka av Coop när jag flyttade till stan. Får tvinga mig själv att inte köpa fler.

Kanske lägger de i herion? :cautious:

Kan du kolla om man får köpa från fabriken om man har vägarna förbi. Om dom har nån ingång på bakgården där man kan köpa sekunda vara

Nej tyvärr, det är endast ostkakeboden som gäller. Förra året hade de öppet 26 juni- 28 aug alla dagar i veckan, så jag tippar på att det är något liknande i år. Jag har för mig om att de inte säljer andrasortering överhuvudtaget, men kan inte svära på det.

Nej tyvärr, det är endast ostkakeboden som gäller. Förra året hade de öppet 26 juni- 28 aug alla dagar i veckan, så jag tippar på att det är något liknande i år. Jag har för mig om att de inte säljer andrasortering överhuvudtaget, men kan inte svära på det.
Ok. Tack för din vänlighet. Då får man vänta till midsommar då :(

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 222
Senast: Lyan
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 698
Senast: Sel
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 656
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
937
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII