Jag känner att jag är väldigt socialt puckad här. Jag hade nog inte reagerat något särskilt på en sådan lapp. Beroende på vad det är för någon kanske jag, trots äktenskap, hade svarat på den också. Då hade jag ju i så fall varit tydlig med att jag är lyckligt gift och att det i så fall enbart rör någon typ av vänskapsrelation. Möjligt att jag hade tyckt att det känts märkligt (och därmed inte besvarat) om man inte ens pratat med varandra innan men om man sagt hej så absolut. Sannolikheten är ju såklart stor att det handlar om mer än vänskap men det är ju möjligt att det är intressant med vänskap också.
Personligen hade jag nog gillat att någon tog kontakt på det sättet istället för det digitala. Jag saknar lite den gamla goda tiden när man möttes i verkligheten. Här var det dessutom en lapp man kan slänga om man vill. Däremot kan jag tänka mig att en ev arbetsgivare varit missnöjd.
Personligen hade jag nog gillat att någon tog kontakt på det sättet istället för det digitala. Jag saknar lite den gamla goda tiden när man möttes i verkligheten. Här var det dessutom en lapp man kan slänga om man vill. Däremot kan jag tänka mig att en ev arbetsgivare varit missnöjd.