Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Men cheferna vägrade låta dem beväpna sig. I det läget skickade huvudskyddsombudet hem tullarna så att Arlanda o Stockholms hamnar stod...
Svar
6
· Visningar
760
Senast: Zoya
·
Hemmet Har en kohudsmatta som jag är väldigt rädd om och nu har hundj*veln brutit sig in i vardagsrummet och skitit på den. Hur kan jag få bort...
Svar
0
· Visningar
617
Senast: aemaria
·
Äldre Tänkte nyttja den samlade kompetensen här inför planeringen av sommarens bilsemester. Vi vet just nu inte mer än att vi landar i Kiel...
Svar
1
· Visningar
482
Kropp & Själ Jag har fortfarande kvar min exmakes namn och det är ju inte då himla käckt. Byta till mitt gamla namn är inte aktuellt utan jag vill... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 885
Senast: mandalaki
·
Äldre Haha, när jag skrev hingstkedjan ville mobilen skriva pingstkyrkan :D
Svar
0
· Visningar
229
Senast: fejko
·
Skola & Jobb Ja, jag tänkte att det var lika bra att göra en egen tråd. ;) Det är nu klart att jag ska flytta "hem" till Uppland igen! :banana: Har...
Svar
7
· Visningar
588
Senast: Habina
·
Relationer Jag pratade med en vän för inte så länge sen som är 37 år gammal och säger att hen aldrig har varit kär i någon. Hen vill få uppleva det...
Svar
12
· Visningar
2 949
Senast: corzette
·
Äldre Hej, jag undrar om någon här vet ifall det är lag att man måste informera sin kund om det är en 18års gräns för inträde till en... 2
Svar
39
· Visningar
3 615
Senast: Görel
·
Skola & Jobb Jag borde ju veta detta, men jag blir fett förvirrad just nu. Söker ett jobb som kräver att man har en avslutad examen och jag har ju... 5 6 7
Svar
134
· Visningar
8 388
Senast: Saigon
·
Relationer Hej! Jag har träffat en kille genom gemensamma vänner som jag verkligen fattat tycke för. I början skrev han till mig och var väldigt... 2
Svar
26
· Visningar
2 310
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag har försökt googla lite och det verkar mest som de flesta försöker göra reklam för sin egen produkt. Jag försöker hitta något där... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 259
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i... 16 17 18
Svar
358
· Visningar
20 341
Kropp & Själ Är det någon som har blivit opererad för tvillingscysta på äggstocken? Hur gick det till? Smärta efteråt? Sjukskrivning? 2
Svar
31
· Visningar
3 682
Senast: Soffan74
·
Relationer Det här var 6:e gången vi sågs eller nåt. Han hörde av sig sent igår kväll och kom hem till mig. Jag kom precis hem från en fest och var... 22 23 24
Svar
464
· Visningar
58 773
Senast: Loons
·
Hemmet Ja, den funderingen har jag efter att ha skruvat ner gardinstångsfästen i sovrummet inför tapetseringen idag. Tapeterna - trodde jag -...
Svar
9
· Visningar
2 830
Äldre Jag tänkte att vi kunde bryta ut den här diskussionen ur terrordådet på Drottninggatan. Vad vi vet är att Sverige har en av Europas... 8 9 10
Svar
190
· Visningar
9 231
Senast: Seabaz
·
Tjatter Dagens absolut viktigaste fråga är ni med mänskligheten eller med terroristerna? Kex eller Chex? Och ja, det finns bara ett rätt... 7 8 9
Svar
169
· Visningar
8 570
Senast: Tranan
·
Hemmet Jag har inte tapetserat sedan de nya moderna tapeterna - som man klistrar direkt på väggen - uppfanns. Vad behöver man för verktyg? Jag... 2
Svar
32
· Visningar
2 716
Äldre Om du får välja kommunikationssätt, vad föredrar du då? Att ringa eller någon form av meddelande (Messanger, SMS, osv.)? Och varför då... 2 3
Svar
42
· Visningar
11 483
Senast: Miao
·
Skola & Jobb Räknas det som arbetsvägran att inte ha sett till att man kan ta sig till jobbet om den som brukar skjutsa en inte kan? 2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 046
Senast: Jeffery
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka