Beror helt på till vem och i vilket sammanhang.Om du får välja kommunikationssätt, vad föredrar du då? Att ringa eller någon form av meddelande (Messanger, SMS, osv.)? Och varför då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beror helt på till vem och i vilket sammanhang.Om du får välja kommunikationssätt, vad föredrar du då? Att ringa eller någon form av meddelande (Messanger, SMS, osv.)? Och varför då?
Om du får välja kommunikationssätt, vad föredrar du då? Att ringa eller någon form av meddelande (Messanger, SMS, osv.)? Och varför då?
Säger som många andra, det beror helt på ärende.
Däremot har jag helt lagt ner mobilsvar, för det känns bara bökigt - jag tar hellre emot ett sms än ett inspelat pratmeddelande.
Om du får välja kommunikationssätt, vad föredrar du då? Att ringa eller någon form av meddelande (Messanger, SMS, osv.)? Och varför då?
Själv väljer jag meddelande alla dagar i veckan. Dels lämnar min hörsel en del att önska, och är det inte perfekt mottagning "från båda håll", så att säga, så slutar det med högtalartelefon. Vilket ju kan vara lite jobbigt i vissa situationer, t.ex. när man inte vill att hela omvärlden ska höra samtalet. Sen så är mitt minne inte jättebra heller, så det som bara är sagt över telefon (så tillvida jag inte skriver ner det direkt) glömmer jag lättare också.