Jag ska försöka sätta ord på hur jag tänker angående åldern. Just nu, just idag tänker jag som flera skrivit, kör på, se vart som händer, ha kul. Samtidigt tänker jag att jag inte vill såra någon,varken honom eller mig själv, att någon av oss trillar dit ordentligt och sen inte kan hantera en så stor åldersskillnad.
Om, jag skriver om det skulle utvecklas till en relation, hur tänker jag då om kanske 5 år när jag förhoppningsvis är relativt pigg och mitt i livet medan han kanske drabbats av ålderskrämpor och inte alls är lika pigg på att utöva fysiska aktiviteter tillsammans som vi skulle kunna göra idag. Andra saker är hur omgivningen skulle ta det, hans barn tex
Men nu har vi ju bestämt att ses igen, så tanken är att känna efter lite hur det känns då. Känns det som att jag vill fortsätta träffas på ett mer intimt plan sen, så får man väl tillsammans diskutera saken med honom och fråga hur han känner omkring det hela.
Vill även skicka ett litet tack till alla som svarat här, det har vart så skönt att ha lite vinklar att ta fast på. Som jag skrev i första inlägget har jag inte så mycket vänner, så jag har ingen att direkt att diskutera det hela med, så det betyder mycket att ha er alla här.