Habina

Trådstartare
Ja, jag tänkte att det var lika bra att göra en egen tråd. ;)

Det är nu klart att jag ska flytta "hem" till Uppland igen! :banana: Har ett ställe på gång där jag får både boende och stallplats till hästarna, ska ned i maj och kolla hur det ser ut. Skulle det mot förmodan inte bli där jag flyttar in så får det lösa sig på nåt annat vis, för nu har jag bestämt mig var jag vill bo. :laugh:

Tack till alla som peppat mig att göra nåt åt min livssituation, jag är redan så mycket gladare bara vid tanken på flytt. :D

Har fått ok från jobbet att ta ut all min kvarvarande semester innan jag slutar också, så i mitten på juni går flyttlasset. Eller flyttlassen, är ju en del grejer till fyra hästar. :angel:

Ville mest skriva så alla vet att skåne blir ett framtida boende, den dag jag tröttnat ( O_o ) på Uppland.

Du drar dig möjligen inte ner hit runt den 20-21 för att kolla upp?

Vi har ju träningshelg hos mig då så det är ju bara att komma och mysa och pratar med andra fjordälskare.

Du drar dig möjligen inte ner hit runt den 20-21 för att kolla upp?

Vi har ju träningshelg hos mig då så det är ju bara att komma och mysa och pratar med andra fjordälskare.

Hade varit jätteskoj! Men det är först 30 april jag kommer ned och de futtiga dagarna är redan fullbokade. Men det kommer ju fler träningshelger. :D

Egentligen är det just det som känns allra bäst med flytten, det gör inget att jag missar någon/några roliga aktiviteter, för det finns ett helt annat utbud här nere jämfört med uppe i norr...

Nu blev jag ännu gladare vid tanken på hur roligt det kommer att bli! :bump::laugh:

Ja, man får ju komma ändå även om man inte är just du och även om man inte har fjordhäst förstås. ;)

Komma och fika och prata får vem som helst göra. Även de från Buke.

Liknande trådar

Relationer Det tar emot att skriva denna tråden, men måste få lite input! Jag och min sambo älskar varandra innerligt och är bästa vänner, men på... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
10 762
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Min hjärna går på högvarv och jag har ingen aning om hur jag ska tänka eller göra. Ni som allt för ofta kommer med den svidande...
Svar
7
· Visningar
1 325
Senast: sky_fly
·
Hästmänniskan För att försöka dra det lite kort! Jag studerar i Helsingborg, tar examen mitten av juni. Har fått jobb i Malmö, och började...
Svar
3
· Visningar
1 209
Senast: Sickan
·
Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 736

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Bråkande hundar
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

Tillbaka