Habina
Trådstartare
Ja, jag tänkte att det var lika bra att göra en egen tråd. 
Det är nu klart att jag ska flytta "hem" till Uppland igen!
Har ett ställe på gång där jag får både boende och stallplats till hästarna, ska ned i maj och kolla hur det ser ut. Skulle det mot förmodan inte bli där jag flyttar in så får det lösa sig på nåt annat vis, för nu har jag bestämt mig var jag vill bo. 
Tack till alla som peppat mig att göra nåt åt min livssituation, jag är redan så mycket gladare bara vid tanken på flytt.
Har fått ok från jobbet att ta ut all min kvarvarande semester innan jag slutar också, så i mitten på juni går flyttlasset. Eller flyttlassen, är ju en del grejer till fyra hästar.
Ville mest skriva så alla vet att skåne blir ett framtida boende, den dag jag tröttnat (
) på Uppland.
Det är nu klart att jag ska flytta "hem" till Uppland igen!

Tack till alla som peppat mig att göra nåt åt min livssituation, jag är redan så mycket gladare bara vid tanken på flytt.
Har fått ok från jobbet att ta ut all min kvarvarande semester innan jag slutar också, så i mitten på juni går flyttlasset. Eller flyttlassen, är ju en del grejer till fyra hästar.
Ville mest skriva så alla vet att skåne blir ett framtida boende, den dag jag tröttnat (