Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Gaahh! Jag lade ut en tråd för lite sedan om att jag tänkte bryta upp mitt liv på landet med djur och småstadsliv för att pröva mina... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
8 295
Senast: ptr
·
Äldre Jag ringde igår min läkare för att förnya Sobril, och gick idag för att hämta ut det. Jag var trött, stressad och förvirrad. Tjejen i... 2 3
Svar
46
· Visningar
5 897
Senast: hastflicka
·
Äldre Jag och min make vill ut och resa, en Weekend i slutet på maj. Vi tänkte storstad, men vart? Vi har besökt några större städer i Europa... 2 3
Svar
41
· Visningar
2 341
Senast: Cattis_E
·
Trädgård & Växter Jag behöver en vettig gräsklippare, men jag har ingen aning om vad jag ska ha. Har en batteriklippare just nu och det vill jag inte ha...
Svar
19
· Visningar
1 493
Senast: skogaliten
·
Äldre Hur går det för de stackars Sädesärlorna nu när det kommit 1 dm snö?
Svar
0
· Visningar
377
Senast: fejko
·
Svar
2 001
· Visningar
111 078
Senast: LenaH
·
Skola & Jobb Jag jobbar i vården där vi har timecare-schema. Vi önskar schema, diffar och sen färdigställs det. Jag vet att vi har rätt att få...
Svar
3
· Visningar
753
Senast: Crossline
·
Äldre Sitter och tittar på TV4 play på det danska programmet Razzia och SKAT (danska Skatteverket) försöker nu driva in en skatteskuld på 173... 2
Svar
20
· Visningar
1 654
Senast: avslutat medlemskap
·
Relationer Idag när jag cyklade hem var det ett gäng ungdomar som sparkade boll vid en busshållsplats längs med cykelvägen. Personen framför mig... 2
Svar
20
· Visningar
2 328
Senast: Gabbi
·
Äldre I senaste avsnittet av Kobra (ligger ute på SVT play) handlar det om hästfolk, och några minuter in kommer ett inslag om konstnären... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
10 530
Äldre Hej jag har nog åkt på en kraftig förkylning inte kul är trött hostar så att jag blir andfådd har hög feber 38,9.vad ska jag göra som är...
Svar
12
· Visningar
1 067
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Jag bröt upp med min sambo för ett par dagar sedan. Det var lugnt, han blev såklart lessen och upprörd men vi åkte åt varsitt håll och...
Svar
15
· Visningar
1 408
Senast: pepp
·
Äldre Jag skulle precis skänka pengar till en välgörenhetorganisation men avbröt det hela. Varför måste man uppge så mycket information till i...
Svar
14
· Visningar
955
Senast: Saigon
·
Äldre Jag pyntar alltid lite i bussen vid högtider och tänkte göra så även nu till påsk. Men på fredag (är ledig i helgen) kör jag linjer som...
Svar
14
· Visningar
918
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ I höstas bröt jag min stortå och såklart ramlade nageln av. Nu är drygt halva nageln ute igen. På ena sidan så kommer den för lågt så...
Svar
13
· Visningar
1 568
Senast: starcraft
·
Äldre På gränsen till vad du tolererar? Rena rasister har jag tack och lov inga, de hade rykt. Men folk som snarare kommenterar eller gillar... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 491
Senast: avslutat medlemskap
·
Kropp & Själ Jag har nyligen flyttat från min lilla by och in till "stan" och en tråkig sak med det är att här är fullt av skräp i vägkanter och... 2
Svar
23
· Visningar
1 149
Senast: Tora
·
Äldre Jag vill så gärna göra bra thaimat - men huuuuur? Drömmer om att kunna servera typisk "grönsaker med nudlar" a la lunchbuffé, det brukar... 2
Svar
35
· Visningar
6 446
Fritid Jag får nog sluta spamma alla trådar och samla ihop teckningarna till en prydlig tråd istället. Där andra kan också kanske få... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
28 583
Senast: Asko
·
Äldre Men cheferna vägrade låta dem beväpna sig. I det läget skickade huvudskyddsombudet hem tullarna så att Arlanda o Stockholms hamnar stod...
Svar
6
· Visningar
760
Senast: Zoya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mellanpudel
  • Guldfasanerna