Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

• Låst
Kropp & Själ Har just misslyckats med ännu ett självmordsförsök. Vet inte hur jag ska ta mig vidare, är så arg och ledsen på mig själv. Jag gör bara... 98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
116 490
Senast: vallhund
·
Relationer Eftersom jag är trög och inte fattade piken om att starta en ny tråd förra gången gör jag det nu så att @Myblackcat förhoppningsvis får... 56 57 58
Svar
1 153
· Visningar
35 748
Äldre Vad är era bästa tips på en bra (och gärna billig) basgarderob? Har insett att jag inte har några kläder alls jag trivs i och att jag... 2
Svar
25
· Visningar
2 545
Senast: Sumsum
·
Skola & Jobb Jag sitter med mitt exjobb och tittar på datat från analyserna. Tyvärr är det väldigt höga halter av vissa ämnen i några punkter vilket...
Svar
7
· Visningar
701
Senast: Clabbe
·
Kropp & Själ Jag har i en annan tråd skrivit om mina problem att miktionera (delvis?) till följd av en misslyckad katetersättning i samband med...
Svar
10
· Visningar
1 454
Senast: Tora
·
Äldre Efter 15 år utomlands ska jag nu flytta hem till Sverige. Försöker hitta ett abonnemang som passar mig, och ser det har kommit några nya... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 109
Senast: Viva
·
Hemmet Jag vill ha ett stort sovloft i min nya lägenhet och har hittat en handfull hantverkare som kan komma hem och bygga ett åt mig, efter... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
20 567
Senast: kittin
·
Äldre Folk verkar kunna ha flera händelser i rad på sin instagram, jag kan bara få upp en åt gången!! Vad gör jag för feel?
Svar
8
· Visningar
1 224
Senast: Jeps
·
Äldre Ja, det är väl inte konstigare än rubriken skvallrar om. Wok på glasnudlar, kyckling och grönsaker. Men krydda då? Jag är helt...
Svar
19
· Visningar
4 843
Senast: Lingon
·
  • Omröstning Omröstning
Fritid Detta är min röra! och som ni ser gardinerna är jätteroliga! Ska man ha lila eller gröna eller röda eller gula. eller ska man ta och... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 099
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag är väldig kort. Så kort, 152cm, att jag inte kan köpa byxor för vuxna ( om jag inte vill lägga upp dem) utan behöver handla på...
Svar
5
· Visningar
1 527
Senast: Rosett
·
  • Låst
Tjatter Sagan om ringen – Gollums revansch? Mörkret lägger sig över Mordor, det drar ihop sig till tidernas största drabbning. Brödraskapet har... 75 76 77
Svar
1 535
· Visningar
31 253
Senast: Loons
·
Fritid Som rubriken lyder - och följdfrågan hur resultatet blev? Har en grävd, stensatt brunn anno dazumal med lågt vattenstånd men som med... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
18 424
Senast: pimy
·
Äldre Beställde en grej från ett ''fotoföretag'', betalade med kort. Sen när den kom inte alls var vad jag ville ha. Mailade företaget att jag...
Svar
14
· Visningar
1 744
Senast: Gabbi
·
Äldre Helt hopplöst. I lördags köpte jag två par jeans eftersom de två par av olika modeller som jag senast köpte är för stora. Ett par av den...
Svar
6
· Visningar
1 205
Kropp & Själ Någon som har erfarenhet av en spiral som har försvunnit? Antingen att den vandrat upp i kroppen eller att den åkt ur? Hur har det... 2
Svar
28
· Visningar
16 020
Senast: Mois
·
Äldre Letar sneakers och har noll koll. Skulle vilja ha ett par bekväma som fungerar till framför allt jeans men gärna shorts och klänning...
Svar
8
· Visningar
1 387
Senast: Account
·
IT & mobiler Märker ofta att - speciellt när jag laddar upp bilder/filmer - det verkar som om mina inlägg inte publiceras till vänner som de borde...
Svar
1
· Visningar
618
Senast: Elo
·
Kropp & Själ Huvudfrågan är: När passerar man gränsen för att vara tillräckligt sjuk för att det blir nödvändigt att gå till läkaren? (ringer man... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 743
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Vad är det jag kommer åt när datorn - helt plötsligt - zoomar in/ut som en galning :confused: ??? Något lite irriterande... :mad:
Svar
4
· Visningar
1 231
Senast: niardasp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka