jag förstår dig å att gå från god till ond blir ju en typ av omvandling även om du inte hann vara god längre än till DL1.Du, jag sa nej först när Lobelia frågade mig (hon sa inte ens rollen) för jag hade sett en koppling mellan Killa - LenaH och sen omvandlingslekarna vet jag att jag ofta blir vald för att lyan vill ha mig på sin sida. Så när det jagades för fullt efter ersättare, jag blev käk och Myrten dessutom röstat på LenaH (hon alibiröstar ju typ lika mycket som jag gjorde förr) så insåg jag ju att Myrten och LenaH var onda och jag trodde jag skulle vara totalkörd direkt. Men sen verkade de inte ha nån ersättare och jag tänkte att jag kan ju försöka. Det var en aning jobbigt att komma in igen och den bästa teorin jag hade var den mot mig själv.
Men (jisses tiden går så fort), det var väl DL3 när det var dubbellynch å jag skrev ngt om att ingen protesterade om att jag hade misstankar mot dig - som jag började misstänka dig. Sedan igår e lynchen å det visade sig att Lena var psykopaten så började jag fundera mer på Myrten å käket natt1. Å eftersom vi var så många deltagare i leken så var det ganska så klart att ngn gammal deltagare utan info skulle kliva tillbaka.Jag försökte sätta mig in i lyan å insåg att de aldrig hade velat ha dig som motståndare (för då är du en iller när du får upp vittringen ) Så om de fått välja sin kamrat så skulle de troligen välja dig i lyan å ingen annan.