Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag bor ju lite längre ut på landet nu för tiden och har börjat fundera på skatteavdraget man kan göra om man tar bilen till jobbet. Jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
7 419
Relationer Känns väl egentligen lite för personligt att skriva detta såhär öppet, då jag har tillräckligt mycket info ute här för att man lätt ska... 8 9 10
Svar
196
· Visningar
17 540
Senast: TinyWiny
·
Skola & Jobb Nu står jag här vid ett väg-skäl i livet. Jag har i början av året brutit med Sambo och då fått ut slantar från vårt gemensamma boende... 2
Svar
27
· Visningar
2 005
Senast: Butros
·
Fritid Mitt i köksrenoveringen kommer grannen med en gammaldags spiskåpa som han tillverkat åt oss. Men målningen överlämnar han till oss...
Svar
8
· Visningar
1 448
Kropp & Själ I morse när jag körde bil på väg mot Kusten, så mötte jag på tre olika platser efter landsvägen joggare och detta med joggande tycker... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 477
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Hej buke. Ligger vaken och nojar och hoppas att någon har något klokt att säga :o I höstas fick jag utslag som jag själv trodde var...
Svar
1
· Visningar
678
Senast: escodobe
·
Äldre Jag har aldrig sålt ett fordon själv, faktiskt, fast jag är över 50. Hur gör man egentligen? Hur vet man att personen kommer tillbaka...
Svar
19
· Visningar
1 135
Senast: ascha
·
Äldre Hej! Nästa helg ska vi och några vänner åka till Malmö och Köpenhamn. Vi ska äta ute båda kvällarna och vi fick i uppgift att boka bord...
Svar
4
· Visningar
498
Senast: mamman
·
Äldre Ni som sålt villor i 2-3 miljoners klassen kanske framförallt är intressant. Vad har ni fått betala i arvode? Lättsålt område som... 2
Svar
38
· Visningar
2 616
Senast: Marlin
·
Äldre Idag gav jag mig, dumt nog, in i diskussion på en antirasistsida på fb. Jag brukar hålla mig långt från den typen av diskussioner både... 2
Svar
21
· Visningar
1 703
Skola & Jobb Jag har nyss börjat ett nytt jobb med provanställning i 6 månader. För första gången i mitt liv har jag nu blivit sjukskriven med risk...
Svar
13
· Visningar
1 720
Senast: Tualma
·
Skola & Jobb Ja, det oranga kuvertet har kommit...Inte ens om jag jobbar tills jag är 70 år så kommer jag att få någon vidare pension. Mitt eget fel... 5 6 7
Svar
128
· Visningar
8 013
Senast: alazzi
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket på det här med jobb den senaste tiden. Jag avslutade min fasta anställning till förmån för mina studier, då det... 9 10 11
Svar
208
· Visningar
12 561
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Någon som har lagt upp jeans med mycket utsvängning nedtill? Blev det bra? Har bara sytt upp raka jeans förut, är det annorlunda från...
Svar
2
· Visningar
1 104
Senast: Crossline
·
Äldre Om ambulansen är det enda blåljuset vid en singelolycka, där det finns all anledning att misstänka onykterhet, tar då vården blodprov... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 956
Senast: Guldaskig
·
Äldre Jobbet anordnar maskeradfest med tema "back to school" och jag har total idétorka. Nån som har några bra förslag på vad jag kan klä ut...
Svar
9
· Visningar
673
Senast: TygerTyger
·
Mat Moderatorn får gärna flytta tråden till vuxen istället där det var tänkt att tråden skulle ligga :) Jag och sambon har bestämt oss för... 2
Svar
20
· Visningar
2 237
Senast: Piek
·
Hemmet Vi har en vägg som vi skulle vilja flytta 80 cm åt ett håll. Har ingen aning om den är bärande. Hur går man till väga för att ta reda på...
Svar
14
· Visningar
1 614
Senast: VLMF
·
Kropp & Själ Hej alla Beauty-fantaster här på Buke ;) Nu jobbar jag på mindre kontor, och har därav blivit ganska lat med sminkningen i vardagen...
Svar
17
· Visningar
2 195
Senast: Modest
·
Tjatter Nej men vad säger ni? Nu är det väl ändå dags att dra igång anmälan för årets version av Secret Easterbunny? :D Jag drar reglerna i... 11 12 13
Svar
246
· Visningar
11 494

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka