Vi som ritar Bukes djur

Jag har tidigare tecknat mycket, men har nu gått över till akvarell för att kunna få en mer "färdig" tavla än just tecknat i gråskala. Men vad använder du när du ritar @Asko Akvarellpennor ? :)
Väldigt fina bilder, inspirerande !
Promarker! :) De blöder lite genom pappret (om man inte har pappret som är just för dem) och luktar lite starkt men jag gillar dem ändå. Och så har jag lite pennor som jag samlat på mig under åren :D
Tack!
 
Du får gärna öva på @Gnist ´s porträtt av Leon som ung.
dsc-0414-2.jpg
 
Jag har äntligen startat en sida på Facebook för mina teckningar och framtida möjliga beställningar! :banana: Det känns nästan som ett riktigt företag :eek::nailbiting::D
Ni som har Facebook får gärna gilla och dela :angel:
Länken finns på min profil här eller sök på miiaskonst :D

Men det går såklart bra att beställa något av mig genom buke istället för fb också ;)
Asså här försöker jag söka upp sidan på fb, men fb vill inte hitta den. Nu blir jag galen!! :rage: :arghh: :rage:
 
Jag har äntligen startat en sida på Facebook för mina teckningar och framtida möjliga beställningar! :banana: Det känns nästan som ett riktigt företag :eek::nailbiting::D
Ni som har Facebook får gärna gilla och dela :angel:
Länken finns på min profil här eller sök på miiaskonst :D

Men det går såklart bra att beställa något av mig genom buke istället för fb också ;)
Hur hittar jag dig på fb? Tycker att dina bilder är underbara! :)
 
Hittar dig inte på fb. Den mias konst jag hittar (för jag hittar inget med två "i") ritar...inte rumsrena saker direkt :o :o :o istället för dina fina djur.
 
Och tack @Sonic76 för att jag fick lägga ut bilden du köpte av mig på FB också :love:

Jag får också be om ursäkt till @Killaloe för att jag la upp hennes foto på min teckning utan att fråga först :o men jag hoppas att det går bra..? :nailbiting:

Nu ska jag göra detta på det korrekta viset, @inverterad får jag lägga upp en bild på teckningen som du köpte av mig? Som bara visningexemplar alltså :)
 
Och tack @Sonic76 för att jag fick lägga ut bilden du köpte av mig på FB också :love:

Jag får också be om ursäkt till @Killaloe för att jag la upp hennes foto på min teckning utan att fråga först :o men jag hoppas att det går bra..? :nailbiting:

Nu ska jag göra detta på det korrekta viset, @inverterad får jag lägga upp en bild på teckningen som du köpte av mig? Som bara visningexemplar alltså :)
Ingen orsak
Den är så fin så nu ska jag åka och köpa en vacker ram till den
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
80 258
Senast: Klara
·
Kropp & Själ Lång trådstart. Sammanfattning: jag mår dåligt och vill må bra igen. :( Ja, som rubriken säger. Jag har tappat gnistan. Livsgnistan...
2
Svar
36
· Visningar
8 860
Senast: Saigon
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 426
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Tvättstugedrama
  • Redigera video

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp