Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag öppnade noblesseasken. Sen sa det poff, och så var den slut. Förstår inte aaaalls hur det gick till.Jag kan ha ätit upp all choklad redan. Masken sparar jag till nyårsafton så jag blir lite glowig.
Choklad bara försvinner. Lika konstigt som att kläder som fått hänga i garderoben ett tag krymper. Livets mysterier.Jag öppnade noblesseasken. Sen sa det poff, och så var den slut. Förstår inte aaaalls hur det gick till.
Tack ännu en gång, blev nästan lite tårögd av att det var just noblesse havssalt, finns ju inget godare än det i mitt tycke. Träningstärningarna får dock vänta lite. Kan hända att det blir ett nyårspass
Ånglok med vagn, kan inte mer än så. Svenska tåg kan jag bättreVad kul
Vad är det för tåg? Är det nåt särskilt eller bara… ett tåg?
/novis
Min son har fyra liknande tåg, inte exakt samma modell men likadant uppställda!Ånglok med vagn, kan inte mer än så. Svenska tåg kan jag bättre
Om jag inte minns helt fel, var det jag (under annat nick) som köpte den till dig. Det måste vara nästan tio år sedan?Jag har druckit ur den fina muggen jag fick. Djuren har fått godiset.
Jag har en sån underbar halsduk från tidigare år som jag är så rädd om.
Massa färger, det gillar jag.
Är det inte det de är? Jag gjorde en bildsökning och kom fram till att det måste vara det, såna som man använder till att baka exempelvis våffelstrutar. Eller..?Har funderat på detta för mycket nu.. strutformar?
Det är broderitrådshållare. Lika tydligt som mina ledtrådar tydligen..Är det inte det de är? Jag gjorde en bildsökning och kom fram till att det måste vara det, såna som man använder till att baka exempelvis våffelstrutar. Eller..?
Ja, men såklart! Ser det nu när jag ser din bild Har av någon märklig anledning inte sett sådana förut, bara vanliga kartor med hål för trådarna! Men så smart, tack!Det är broderitrådshållare. Lika tydligt som mina ledtrådar tydligen..
Vad glad jag blir!Hetsåt alla kaffegodisar på jobbet en natt @EZMK
Ska prova kaffet så fort jag är lite ledig, ser fram emot det!
Nyckelringen ligger på skrivbordet o gör mig glad. Funderar på var jag ska sätta den sen så den inte blir förstörd.
Kan nog vara så pass länge sen jaOm jag inte minns helt fel, var det jag (under annat nick) som köpte den till dig. Det måste vara nästan tio år sedan?
Om det stämmer så är jag jätteglad att du uppskattar den så mycket
Dreamies verkar vara en favorit hos typ alla katter som existerar, även minaGlömde säga att Morris älskar sitt godis. Och snörena som var runt paketen.