Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med vårens föl så spirar även lusten till att tecknaså jag tänkte lägga in dem här utifall ni vill se
![]()
Fuxar är bland de svåraste att färglägga, måste hitta bättre färger. Men den här sötnosen kunde jag inte motstå
Ägs av @Maja_Kandi som väntade länge på sitt fina föl
![]()
Jag har dock blivit bättre på de bruna!Även om de tar tid
Men den här var så söt att det var svårt att motstå.
Den här vilden ägs av @Vingra
![]()
Isabellor är de lättaste att färgläggamen fotot var så himla fint på det här söta paret
Ägs av @Gabby_Ossi
![]()
Det här är ju egentligen inte ett fölmen han var så fin på sin bild så att jag ville försöka iallafall.
Ägs av @urkella
Tack!Nejmen!!!![]()
Vad fiiiin! Vad duktig du är!
Åh vad roligtMed vårens föl så spirar även lusten till att tecknaså jag tänkte lägga in dem här utifall ni vill se
![]()
Fuxar är bland de svåraste att färglägga, måste hitta bättre färger. Men den här sötnosen kunde jag inte motstå
Ägs av @Maja_Kandi som väntade länge på sitt fina föl
![]()
Jag har dock blivit bättre på de bruna!Även om de tar tid
Men den här var så söt att det var svårt att motstå.
Den här vilden ägs av @Vingra
![]()
Isabellor är de lättaste att färgläggamen fotot var så himla fint på det här söta paret
Ägs av @Gabby_Ossi
![]()
Det här är ju egentligen inte ett fölmen han var så fin på sin bild så att jag ville försöka iallafall.
Ägs av @urkella
Jag läste idag att det verkar vara ett litet monster ja, mycket passande att jag valde det fotot dåÅh vad roligtlilla skitmonster
![]()
Min vackra PassaLägger in den här också
![]()
Fin vovve som stretade lite emot när jag försökte färglägga denmen till slut satt den sig ned
Ägs av @Sonic76
OMG!!Ville bara skicka ut en liten uppmuntran (eller vad man ska kalla det?) till @RedHyuuga med en bild på sin fina tant
![]()
Det var en utmaning! Att brunt kan vara så svårt fattar jag inte men jag tror att jag lyckades ganska bra till slut ... efter typ tre-fyra lagerMen tanten hade en sådan fin färg att jag ville våga mig på den, puh!
Finns definitivt rum för förbättring men ganska bra ändå. Speciellt tränset var knepigttill slut så smackade jag på en mörk färg som döljer de flesta misstagen, så går det också att göra!
![]()
Awwww, ville muntra upp dig liteOMG!!
I think I'm in love with you~![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Naaaaaw va söt, lilla tanten.
Jag kan själv inte ens måla med sådana färger, riktigt häftigt och snyggt gjort. Du överraskade mig verkligen. Tack för en trevlig och glad överraskning.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bara ritat ett bukedjur än, vet inte om användaren är så aktiv här längre (?) @Turali s (hoppas du inte har nåt emot att jag postar dem) fina dalmatinertant som tyvärr inte lever längre. Men jag är stolt över bilderna, första i blyerts den andra i akryl. Just den bilden har stor mening då det blev som en avskeds/minnestavla.
Du är seriöst duktig på teckna!Jag brukar rita osmickrande bilder av Tonto när han är störig.
![]()
Du är seriöst duktig på teckna!
Åh jag älskar när det är lite sådär karikatyr aktigtJag brukar rita osmickrande bilder av Tonto när han är störig.
![]()