Vi som ritar Bukes djur

Tackl! Så fin,:love: förstår vad du menar med färgen, hon har ju nästan samma färg som Allan men lite guldigare helt enkelt. Kan tro att det är svårt att få till just den färgen.

Går det att exprimentera och få i lite mer guld i efterhand eller hur funkar det? (Oj vad jag inte kan något om konst och målningar inser jag, hihi)
 
Tackl! Så fin,:love: förstår vad du menar med färgen, hon har ju nästan samma färg som Allan men lite guldigare helt enkelt. Kan tro att det är svårt att få till just den färgen.

Går det att exprimentera och få i lite mer guld i efterhand eller hur funkar det? (Oj vad jag inte kan något om konst och målningar inser jag, hihi)
Jag kan måla den orange typ :D minns inte riktigt hur jag gjorde med din häst ... :o Men jag kan försöka :angel:
 
Har tagit en låång break från teckning :o Men fick lust igen ikväll och fick till en teckning av @Ninnurur gamla Wille:
20170412-223102-01.jpeg

Måste säga att det blev en av mina bästa teckningar! Blev riktigt nöjd :love:

Du fick vänta ett tag @Ninnurur men till slut kom det! :D:heart
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
80 258
Senast: Klara
·
Kropp & Själ Lång trådstart. Sammanfattning: jag mår dåligt och vill må bra igen. :( Ja, som rubriken säger. Jag har tappat gnistan. Livsgnistan...
2
Svar
36
· Visningar
8 860
Senast: Saigon
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 426
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp