Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vad kan det finnas för anledning till att det ekar i ett hörn av ett pyttelitet rum, trots att rummet är fullbelamrat med möbler...
Svar
1
· Visningar
831
Senast: Youma
·
Skola & Jobb Jag ska opponera på annans arbete. Universitetet ger inte mer info än att det ska ta 45 minuter och man inte ska gnälla på grammatik... 2
Svar
21
· Visningar
7 600
Senast: Ginne
·
Kropp & Själ Hjälp Buke! Jag skulle vilja ha ett aktivitetsarmband med pulsmätare samt stegräknare. Dock vill jag ha ett som jag inte behöver koppla... 2
Svar
23
· Visningar
1 939
Senast: Zinfernia
·
Skola & Jobb Hej! Jag planerar att söka till veterinärprogrammet på SLU till nästa höst. Det är mitt drömyrke och alltså någonting som jag verkligen...
Svar
5
· Visningar
1 956
Senast: hagel
·
Fritid Igår slutade plötsligt Storytel att funka för mig. När jag läser en serie och ska gå vidare till nästa bok så får jag bara upp en vit...
Svar
0
· Visningar
477
Senast: Trissa
·
Tjatter Hej:) finns det vissa här inne som är sugna att dra ihop en buketräff i Skåne :)?
Svar
0
· Visningar
357
Senast: honeynr1
·
Kropp & Själ Någon av er därute som har rosacea eller bara ytliga blodkärl, röd hy? Har länge lidit av detta mer eller mindre och har fått hjälm med...
Svar
9
· Visningar
1 454
Senast: illernettan
·
Äldre Äntligen en ny säsong av prisonbreak! Dock kommer den ju inte går försen kl 22 och då har jag somnat :/ Någon som vet om den kommer att...
Svar
3
· Visningar
295
Senast: silverblom
·
Kropp & Själ Jag ska välja nya glasögon. Men jag kan inte välja. Så vad gör man? Jo, frågar allsmäktige Buke förstås. Den ena bågen är relativt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 281
Senast: Look
·
Skola & Jobb För att inte trådkapa @Ramona s tråd startar jag en egen och hoppas att någon har erfarenhet av mitt dilemma och kan hjälpa mig. Jag...
Svar
16
· Visningar
1 895
Senast: lizan
·
Äldre Jag råkade höra en låt på radion ikväll som inte är ny för fem öre men i mitt huvud blandas den ihop med Lionel Richie- Hello vilket gör...
Svar
2
· Visningar
439
Senast: _Elly_
·
Äldre Jag har en kollega i USA och vi brukar skämta med varandra då vi genomlidit en "hysteriskt stressad" vecka :banghead: så ska vi bjuda... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 170
Senast: hastflicka
·
Äldre Hejsan har nu insett mitt misstag och jag lovar och ni har mitt ord komemr att vara mycket försiktigare nu och läsa genom alla inlägg...
Svar
3
· Visningar
790
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Jag har funderat på en sak. Idag när det är 1 april lurar vi varandra och under dymmelonsdagen skriver vi lappar som vi sätter på...
Svar
13
· Visningar
1 986
Senast: Skorpion76
·
Äldre Efter att ha fått en del reprimander i min förra (och första) tråd om handlingar i serier så skriver jag därför inte något om själva...
Svar
4
· Visningar
560
Senast: Rie
·
R
Kropp & Själ Nån som vet?
Svar
6
· Visningar
1 092
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Det här är en tråd för oss med psykiska problem/diagnoser av alla olika slag. Här kan vi stötta varandra eller bara finnas för varandra... 24 25 26
Svar
517
· Visningar
46 777
Senast: Maoam
·
Kropp & Själ Jag har ringat in två ringar i huden (mig). blir lite orolig av dessa, kan någon kunnig lugna mig så är jag tacksam. 2
Svar
21
· Visningar
1 692
Senast: svea
·
Fritid Jag behöver köpa två nya däck till bilen, men det uppstod ett dilemma angående däckstorleken. Enligt bilens uppgifter ska storleken vara... 2
Svar
22
· Visningar
1 493
Äldre hej bet inte hur jag ska skriva detta det är ju en liten pinsam fråga men det är så att jag såg när jag ja ni vet nog när jag skulle...
Svar
6
· Visningar
900
Senast: annie_cool
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka