Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Har ni sett några kul aprilskämt i år? Jag har bara hittat KIT-katt i tjänst av polisen, grymt kul! :P Skulle gärna se fler 2
Svar
26
· Visningar
2 032
Senast: Sonic76
·
Skola & Jobb Snälla kloka ni, hjälp mig ordna reda bland mina tankar. Jag har ett jobb, ett jobb som bl a innefattar en del kontakt med...
Svar
15
· Visningar
1 961
Senast: Ramona
·
Tjatter Ni vet den serien som har visats på tv4 under 00-talet. Det finns sammanlagt 6 säsonger varav den första finns att köpa som dvd. Men jag...
Svar
1
· Visningar
578
Senast: purity_666
·
Äldre Någon som har varit på den? Min mamma fyllde 70 i år och jag får tillbaka en del på skatten så jag tänkte ge henne det i present och ta...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: Aliche
·
Äldre Vad har ni för temperatur i kyl och frys? Jag har +4 och -22. När det är kallt ute kan det bli minusgrader i kyl och skafferi. Jag har...
Svar
1
· Visningar
382
Kropp & Själ Hej vet inte hur jag ska börja men jag börjar må dåligt igen vet ej varför men kanske på grund av det som hände vet att det var fel av...
Svar
9
· Visningar
1 060
Äldre Jag förstår inte detta med rut och rot, jag kommer antagligen använda allt rotavdrag jag kan få till renovering i år, jag äger ett...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: tavla
·
Äldre Mitt orangea kuvert dok upp i postladan har nere i Australien igar, inkluderat var ett informationsblad som upplyste mig om att jag...
Svar
5
· Visningar
384
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Jag är på jakt efter en ny ansiktskräm. Idag använder jag Acos dag och nattkräm men är inte helt nöjd. Tycker inte alls att den... 2
Svar
20
· Visningar
1 021
Senast: Alos
·
Äldre Dagens lunchdiskussion på jobbet: Har ni/skulle ni kunna tänka er att anlita en städerska för att hjälpa till med städningen av ert hem... 11 12 13
Svar
259
· Visningar
13 531
Senast: Vallmo
·
Tjatter Hörde en snutt på tvn för en stund sen med signaturmelodin för Bröderna Cartwright. Fick såklart låten på hjärnan. Vet att när vi var...
Svar
15
· Visningar
9 095
Senast: Agur
·
Äldre Denna tråd gränsar mellan relationer, kropp & själ och skola & jobb... så den fick hamna i övrigt... Vad gör man när allt känns...
Svar
14
· Visningar
1 823
Senast: Ramona
·
Relationer Hur ska man egentligen tänka och träna sig själv för att "borsta av sig" jobbiga tankar och känslor? Exempel 1: Grannar som verkar... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 598
Senast: Ray
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och väntar. Han borde komma hit om någon minut :) 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
56 393
Senast: Magiana
·
Trädgård & Växter Jag har läst om att ampelliljor fungerar bra som ett alternativ till kattgräs och igår fick jag några av min mamma för att testa och se...
Svar
15
· Visningar
1 323
Senast: monster1
·
Äldre För mig är det ett straff att köpa kläder, allt ser fult ut när det hänger i affären, snabbscannar affären på typ 1 minut, suckar och... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 418
Senast: Migo
·
Tjatter Det finns ju ett spel med samma namn som man kan testa (om man nu inte lyckas bli uttagen till programmet väl säga :p ) Så frågan är: Är...
Svar
4
· Visningar
1 936
Senast: Breaktown
·
Äldre Jag promenerade ganska mycket under min sjukskrivning nu och har fattat grejen med poddar :angel: Men jag lyckas inte hitta fler bra... 2
Svar
23
· Visningar
1 498
Senast: Araminta
·
Trädgård & Växter Om jag vill plantera en häck som ska vara billig, snabbväxande och helst lite ljudisolerande, vad ska jag välja då? Utseende är helt... 2
Svar
22
· Visningar
3 635
Senast: monster1
·
Relationer För första gången i mitt liv gav jag mig ett nyårslöfte... eller två. Gå ner i vikt och se för bövelen till att åtminstone dejta under... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 932
Senast: Similitude
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Bråkande hundar
  • FÅRtråden